کد خبر : 185162
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 13:45
-

بارانی:قول قهرمانی نمی‌دهم

بارانی:قول قهرمانی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که قول قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر را نمی‌دهم، گفت: اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی درباره نحوه آماده‌سازی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهار کرد: تمرینات ما همچنان شروع نشده است زیرا منتظر صدور مجوز برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون هستیم و علت تاخیر نیز شیوع ویروس کرونا است. به هر حال هنوز هیچ تصمیمی برای تاریخ شروع لیگ گرفته نشده است و ما هم تابع تصمیمات هستیم. البته بازیکنان‌مان تمرینات انفرادی دارند و فیلم تمرینات خود را برای ما نیز ارسال می‌کنند.

وی درباره جدایی چند بازیکن از این تیم، بیان کرد: با توجه به جدایی بازیکنان قبلی، توانستیم سه چهار بازیکن جدید اضافه کنیم و مدنظر داریم، چند بازیکن بومی نیز به تیم اضافه کنیم تا در نهایت بتوانیم برای لیگ آینده جایگاه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: فصل گذشته کل دنیا و تیم ما شرایط جدیدی را تجربه کرد و ما ترس از کرونا را داشتیم زیرا نمی‌دانستیم باید در چنین شرایطی چگونه تمرین داشته باشیم. فصل قبل باتوجه به وقفه ایجاد شده، فقط توانستیم چهار پنج جلسه تمرین کنیم و متاسفانه شانس قهرمانی را از دست دادیم. شاید اگر کرونا نبود، می‌توانستیم در فینال عرض اندام کنیم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: برای لیگ امسال تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و سایپا بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و در مجموع همه تیم‌ها خوب هستند. پنج شش تیم مدعی قهرمانی هستند ولی ما نیز همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم، هر چند هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ما هیچ قولی برای قهرمانی نمی‌دهیم اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

بارانی درباره چگونگی برگزاری لیگ نیز گفت: این احتمال وجود دارد که لیگ در دو گروه و به صورت رفت و برگشت انجام شود و دو تیم از هر گروه به پلی‌آف راه پیدا کنند. این تنها راه برای انجام مسابقات است. ما برای شروع مسابقات روزشماری می‌کنیم.

وی همچنین درباره برگزاری لیگ در شرایط کرونایی، عنوان کرد: فوتبال وسیله‌ای برای لذت بردن و خوشحالی کردن است اما در این شرایط، دیدن آمار فوتی‌ها بسیار ناراحت‌کننده است. ما نمی‌توانیم زندگی را تعطیل کنیم اما می‌شود با این ویروس مقابله کرد و آن را شکست داد. همچنین برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب است و نمی‌توان خانه‌نشین شد. در همه دنیا لیگ‌ها و مسابقات در حال انجام هستند و برای تورنمنت‌های پیش‌رو، باعث کمک به تیم‌ملی خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.