کد خبر : 185346
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 8:04
-

کشاورز: مشکلی با برگزاری لیگ فوتسال بصورت متمرکز نداریم

کشاورز: مشکلی با برگزاری لیگ فوتسال بصورت متمرکز نداریم

سرمربی تیم فوتسال راگا گفت: هر تصمیمی را که سازمان لیگ بگیرد قبول می‌کنیم و مشکلی با متمرکز برگزار شدن لیگ نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در خصوص اینکه مسئولان سازمان لیگ فوتسال اعلام کردند که در پنجم آذر ماه تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری فصل جدید لیگ برتر را مشخص می کنند، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانیم باید چه کار کنیم، اکنون هم که اعلام کردند پنجم آذر تصمیم می‌گیرند، یعنی حتی اگر بخواهند لیگ را برگزار کنند حداقل و در بهترین حالت ۲۰ آذر ماه این اتفاق رخ می دهد.

وی ادامه داد: تا امروز دو ماه تمرین کردیم و با وضعیت کنونی فکر می کنم حداقل یک ماه دیگر هم باید تمرین کنیم. این مسئله برای تیم ها بسیار بد است. بازیکنان تمرین زده می شوند، هزینه‌ها بیشتر می‌شود و البته مشکل بزرگی مثل مصدومیت وجود دارد اما انگار چاره ای نیست.

سرمربی تیم فوتسال راگا افزود: کرونا شرایط را سخت کرده و وضعیت طوری شده تا همه چیز در خطر باشد. امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به نفع فوتسال باشد. اگر قرار باشد در بهترین حالت بازی ها ۲۰ آذر شروع شود احتمال مصدومیت بازیکنان بالا می رود.

کشاورز خاطرنشان کرد: کرونا واقعا شرایط را سخت کرده و همه می دانیم که هیچ چیزی مهمتر از جان انسان ها نیست. حالا باید ببینیم چه تصمیمی گرفته و چه چیزی به تیم ها ابلاغ خواهد شد.

وی در خصوص اینکه پیشنهاد شده تا فصل جدید لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز برگزار شود، گفت: این هم پیشنهادی است اما مسئله این است که اکثر شهرها وضعیت قرمز دارند. البته ما با متمرکز برگزار شدن لیگ مشکلی نداریم و هر تصمیمی که بگیرند اجرا می کنیم. شاید برگزاری متمرکز لیگ پیشنهاد خوبی باشد. ما هم مثل بقیه منتظر هستیم تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

سرمربی تیم فوتسال راگا در واکنش به بازگشت تیم شهید منصوری قرچک به سطح اول فوتسال ایران تاکید کرد: سالها بازیکن شهید منصوری بودم و با این تیم قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا شدم. فکر می‌کنم در این وضعیت تنها خبر خوبی که از فوتسال به گوش رسیده، بازگشت منصوری باشد. منصوری تیمی ریشه‌دار و پرهوادار است که خاطرات خوبی از آن دارم. یادم می آید زمانی که ما حتی با تیم های معمولی هم بازی داشتیم ۳، ۴ هزار هوادار قرچکی به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق می‌کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.