کد خبر : 185422
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 16:36
-

علیپور: دو ماه است داریم تمرین می کنیم/دو بازیکن ما در قرنطینه هستند

علیپور: دو ماه است داریم تمرین می کنیم/دو بازیکن ما در قرنطینه هستند

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: ۲ بازیکن تیم ما به دلیل شیوع گسترده کرونا ، به کویید ۱۹ مبتلا شده و اکنون در قرنطینه هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور بیان کرد: تمرینات تیم اهورا از ۲ ماه پیش آغاز شده و بازیکنان به لحاظ آمادگی در سطح خوبی قرار گرفتند اما متاسفانه اکنون وضعیت ما مشخص نیست و نمی‌دانیم بازی ها چه موقع برگزار می‌شود. هم اکنون وضعیت کرونا در خوزستان و بهبهان قرمز است و این امر کار را برای ما سخت‌تر کرده به گونه‌ای که حتی نمی‌توانیم بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه ۹ بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند که کارمان سخت تر شد به همین دلیل چند روز تمرینات را تعطیل کردیم و از دیروز مجدد تمرینات را آغاز کردیم اگرچه فعلا وضعیت خوبی نداریم. ۲ بازیکن ما اکنون در قرنطینه هستند و هفت نفر دیگر حالشان خوب است و به تمرینات اضافه شدند.

سرمربی تیم اهورا بهبهان گفت: ما نسبت به بودجه‌ای که داریم در حد توان چندین بازیکن اختیار کردیم. امسال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از بازیکنان حاضر به بازی در شهرهای کوچک نیستند. ما پنج بازیکن خود را از دست دادیم اما چند بازیکنان بومی و جوان را اضافه کردیم. ما تنها ۲ بازیکن غیر بومی داریم و دیگر اعضای تیم بومی خوزستان هستند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر برخی دوستان با مصاحبه هایی که انجام می دهند، تنها صلاح کار خود را مدنظر قرار می‌دهند و به سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات کمتر توجه می‌کنند. با توجه به اینکه فروردین آینده مسابقات تیم ملی را در پیش داریم، و برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت در این مدت کار سختی است به همین دلیل احتمال دارد نیمه آذر مسابقات به صورت مجتمع برگزار شود.

صلاح نیست روی جان بازیکنان معامله کنیم

علیپور بیان کرد: اگر قرار باشد مسابقات در یک مکان تعیین شده برگزار شود احتمال ابتلا به کرونا بیشتر می‌شود و مسوولان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند. فکر نمی‌کنم صلاح باشد که روی جان بازیکنان معامله کنیم.

وی افزود: برخی از تیم‌ها که هزینه هنگفتی صرف کرده فقط دنبال آن هستند که مسابقات برگزار شود و به عواقب کار فکر نمی‌کنند. فکر نمی‌کنم اینگونه نان خوردن آنقدر ارزش داشته باشد که خانواده ای درگیر کرونا شود.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان ادامه داد: ما در گروه سختی قرار داریم؛ بیشتر تیم‌های باسابقه لیگ در گروه ما قرار دارند اما در کل تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا تیم اهورا بهبهان به عنوان نماینده خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در گروه نخست مسابقات با تیم‌های شهروند ساری، محمد سیما قم، مقاومت البرز، ستارگان ورامین، گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند ایرانیان همگروه است.

فاضل بهمیی، فیروز فخری، سامان مرادی، افشین علیزاده، علی محمدی، حسن لگزامنش، ایمان نراقی، منصور رفیع نیا، مهرداد طیبی، میلاد یوسفی، امین شبانی، رامین باباجانی، سجاد بهبهانی، مجتبی بامری، علیرضا صفار، مهرداد پورجانی و هاشم شیرعلی ترکیب تیم اهورا بهبهان را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.