کد خبر : 185424
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 16:39
-

منتظمی:در گروه سخت قرار داریم/تک تک بچه ها برای قهرمانی می جنگند

منتظمی:در گروه سخت قرار داریم/تک تک بچه ها برای قهرمانی می جنگند

بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند قزوین گفت: اولین بازی ما با نماینده قم می‌باشد و حس می‌کنم واقعا بازی سنگینی پیش‌رو داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن منتظمی عنوان کرد: تیم ما در گروه سختی قرار دارد، همچنین تاخیر در آغاز لیگ برتر باعث شده تیم‌هایی که تمرینات خود را آغاز نکرده بودند استارت تمرینات خود را بزنند و این موضوع باعث می‌شود تمامی تیم ها با هماهنگی وارد بازی‌ها بشوند.

وی افزود:تاخیر در آغاز لیگ باعث تمرین زدگی تیم هایی می‌شود که زودتر تمرینات خود را آغاز کرده اند که تیم کراپ الوند نیز از جمله همین تیم هاست.

فوتسالیست کراپ الوند در رابطه بازی با نماینده قم در اولین گام اظهار کرد: اولین بازی ما با نماینده قم می‌باشد و حس می‌کنم واقعا بازی سنگینی پیش‌رو داریم؛ چون نماینده قم از قبل نشان داده که واقعا بازیکنان خوب و مستعدی در لیگ برتر داشته‌و دارد.

منتظمی تصریح کرد: مطمئنا تعطیلی لیگ به نفع تیم قم شده است چرا که زمان بیشتری برای تمرین و هماهنگی دارند اما ما امیدواریم که نتیجه خوبی در اولین دیدار خود بگیریم.

وی افزود: در کل گروه ما گروه سختی است چون فکر میکنم از این گروه ۵ تیم مدعی هستند که به دور بعد بازی ها صعود کنند از جمله تیم قم که اولین بازی را باید مقابل آن ها انجام دهیم.

بازیکن کراپ الوند قزوین ادامه داد: حدود ۴ سال در خارج از ایران بازی کردم و با وجود قراردادی که سال گذشته با گیتی پسند بستم به خاطر پیشنهاد خارجی و بند فسخ قراردادم این باشگاه را ترک کردم و به کازمو اندونزی پیوستم اما حالا خوشحالم که با تیم کراپ الوند در لیگ برتر ایران بازی خواهم کرد.

وی افزود: امسال تیم کراپ قطعا به دنبال نتیجه خوبی هست اما خوب نیست که بگویم دنبال قهرمانی هستیم چرا که تیم کراپ سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

منتظمی تصریح کرد: بازیکنانی که جذب تیم شده اند معمولا در تیم های قهرمان بوده اند و فکر می‌کنم تک تک بچه ها برای قهرمانی میجنگند چرا که بازیکنان بزرگی همچون آقای نظری، مهدی جاوید و فرهمند به غیر از قهرمانی به چیزی فکر نمی‌کنند و همین موضوع باعث شده تا جوان‌ترها به فکر جنگیدن برای قهرمانی و کسب نتایج خوب باشند.

وی در پایان افزود: در این فصل تمام تلاشم را می‌کنم که انشالله نظر کادر فنی تیم ملی جلب کنم و بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم که این واقعا آرزوی قلبی من است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

بابا قهرمان ، محسن جان اینجا لیگ چین نیست اینجا ایرانه / شما بچسب به پول خوب جای برای پول در اوردن انتخاب کردی