کد خبر : 185430
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 9:28
-

ناظم‌الشریعه: برگزاری متمرکز لیگ از عدم برگزاری آن بهتر است/ دنبال استفاده از فیفا دی هستیم

ناظم‌الشریعه: برگزاری متمرکز لیگ از عدم برگزاری آن بهتر است/ دنبال استفاده از فیفا دی هستیم

سرمربی تیم فوتسال گفت: برگزاری متمرکز لیگ برتر ایده خوبی نیست اما از برگزار نشدن آن بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) مقرر شد که مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۰ از سوم تا چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در کویت برگزار شود.

«سیدمحمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم فوتسال ایران در این خصوص، اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از همان ابتدا این کار را انجام می‌داد. این به نظر من بهترین کاری بود که AFC انجام داد چرا که حالا فرصتی پیش‌آمده تا برنامه‌ریزی منظمی صورت پذیرد.

وی افزود: این اتفاق هم می‌تواند به نفع ما باشد هم به ضرر ما؛ خوب است به این شرط که از فرصت‌مان به خوبی استفاده کنیم و با برگزاری اردو و دیدارهای تدارکاتی به آمادگی بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال در مورد احتمال مجتمع برگزار شدن لیگ برتر، خاطرنشان کرد: به این نحو برگزار کردن لیگ خوب نیست اما از برگزار نشدن آن بهتر است. با این روش احتمال آسیب‌دیدگی‌ها بیشتر شده و مشکلاتی به وجود می‌آید. به نظر من باید در این خصوص پیگیری شود تا لیگ امسال به بهترین شکل ممکن برگزار شود. در ابتدا نیز قرار بود لیگ به صورت متمرکز برگزار شود اما در حال حاضر مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف لیگ مشخص شود.

ناظم‌الشریعه درباره وضعیت دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال، گفت: باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا از تعطیلات فیفادی‌ استفاده کنیم. اگر نتوانیم در این روزها دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم به طور قطع از تیم‌های دیگر در رنکینگ جهانی عقب می‌مانیم. در فوتسال جهان برند محسوب می‌شویم و شرایطمان با دیگر تیم‌ها فرق می‌کند. مجبور هستیم که به سمت زندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برویم.

وی در پایان گفت که هیچ جلسه‌ای با «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال نداشته و فقط با وی در تماس بوده است.

ناظم‌الشریعه همچنین تصریح کرد که پرهیزکار به او اعلام کرده که به دنبال برگزاری لیگ‌برتر فوتسال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.