کد خبر : 185446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 8:13
-

اولاد قباد: مدیران مس برخورد مناسبی با قهرمان ایران و آسیا نداشتند/تکلیفم مشخص نشود قراردادم را فسخ می کنم

اولاد قباد: مدیران مس برخورد مناسبی با قهرمان ایران و آسیا نداشتند/تکلیفم مشخص نشود قراردادم را فسخ می کنم

بازیکن مس سونگون و تیم ملی فوتسال گفت: مدیران مس با قهرمان آسیا و باشگاهی که سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده برخورد مناسبی نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسلم اولادقباد در مورد آخرین وضعیت خود در تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: بعد از اعلام سازمان لیگ که شروع لیگ برتر از اول آبان است و پس از گذراندن تمرینات بدنسازی بسیار سخت آماده حضور در مسابقات بودیم که متاسفانه از یک ماه گذشته تمرینات‌مان تعطیل شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از وضعیت باشگاه ندارم.

وی افزود : قرار بود یک ماه پیش از باشگاه دریافتی داشته باشیم اما این موضوع عملی نشد، باید بگویم مدیران  مس با قهرمان آسیا و باشگاهی که سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده برخورد مناسبی ندارند، در حال حاضر نمی‌دانیم تکلیف این باشگاه چه خواهد شد آیا در لیگ حضور پیدا خواهد کرد یا اینکه از ادامه فعالیت انصراف خواهد داد.

 بازیکن مس سونگون و ملی پوش فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی با جوانگرایی که ناظم الشریعه انجام داده وضعیت خوبی دارد و با حضور بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه قطعاً می‌توانیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم، بیماری کرونا تمام ورزش ها را تحت تأثیر قرار داده که امیدوارم هر چه سریعتر برنامه لیگ مشخص شود تا در ادامه، فعالیت تیم ملی برای حضوری قدرتمند در جام ملت های آسیا آغاز گردد.

اولاد قباد در پاسخ به این سوال که، چه برنامه‌ای برای آینده خود دارید؟ گفت : اگر طی هفته آینده تکلیف باشگاه مس مشخص نشود قرارداد خود را با این باشگاه فسخ خواهم کرد، طبق بندی که در قراردادم وجود دارد این کار برای من امکان پذیر است، امیدوارم مدیران باشگاه مس هرچه سریعتر به داد تیم برسند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.