کد خبر : 185483
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 14:58
-

کافی:امیدوارم این امانت را به سلامت به مدیر بعدی بسپارم

کافی:امیدوارم این امانت را به سلامت به مدیر بعدی بسپارم

کافی گفت:مدیریت مس یک امانت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با حضور «محمدباقر خانی» فرماندار ورزقان، «حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، هادی زرگری رئیس ورزش و جوانان ورزقان، سیدابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون و جمعی از مسئولان و مقامات شهرستان ورزقان مراسم معارفه «محمدرضا کافی» سرپرست جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد.
به گزارش مس پرس، در این جلسه که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مبارزه با کرونا به‌صورت محدود برگزار شد، ضمن معارفه آقای «محمدرضا کافی» به‌عنوان سرپرست جدید جدید باشگاه مس سونگون از زحمات آقای «حامد نجفی» مدیرعامل سابق باشگاه تقدیر و تشکر شد.
بر اساس این گزارش، همچنین بعد از مراسم معارفه، مشاور مدیرعامل شرکت مس و سرپرست جدید باشگاه مس سونگون به همراه هیات همراه با حضور در بیت حجت الاسلام شیخ مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. گفتنی است، در جریان این دیدار امام جمعه ورزقان بر افزایش فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی تاکید کردند.

محمدرضا کافی سرپرست جدید باشگاه مس سونگون در مراسم معارفه خود از اعتماد مجدد مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران به وی، خود را آشنا به مجموعه باشگاه مس سونگون خواند و گفت: «بنده مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران هستم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه مس سونگون آمده‌ام و امیدوارم امانتی که به دستم سپرده می‌شود به سلامت به مدیریت بعدی مجموعه برسانم.»

سرپرست باشگاه مس سونگون ضمن تشکر از مدیریت پیشین و کارکنان باشگاه که توانسته‌اند سیاست‌های کلان شرکت مس را در این سال‌ها به بهترین نحو اجرا نمایند، همکاری بیشتر مجموعه را برای پیشبرد اهداف باشگاه خواستار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

سلام .یعنی ایشان دیگه آقازاده نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟