کد خبر : 185495
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 10:41
-

ازبکستان قهرمان تورنمنت سه جانبه فوتسال شد

ازبکستان قهرمان تورنمنت سه جانبه فوتسال شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با برتری برابر تیم‌های تاجیکستان و قرقیزستان، موفق شد قهرمان تورنمنت ۳ جانبه شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ازبکستان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا در تورنمنتی ۳ جانبه به مصاف تیم‌های ملی تاجیکستان و قرقیزستان رفت که در پایان موفق شد با برتری برابر حریفان خود و با کسب ۶ امتیاز، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. این تورنمنت به میزبانی ازبک‌ها در شهر تاشکند برگزار شد. در نخستین روز از این رقابت‌ها، تیم ملی فوتسال ازبکستان به مصاف قرقیزستان رفت و در پایان توانست این تیم را با نتیجه نزدیک ۲ بر یک شکست دهد.

ازبک‌ها در مسابقه دوم خود که بامداد امروز برگزار شد به مصاف تیم ملی تاجیکستان رفتند و در آن بازی هم موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ شکست دهند. بدین ترتیب، ازبکستان با ۲ پیروزی توانستند عنوان قهرمانی تورنمنت ۳ جانبه فوتسال را به دست آورند.

تیم ملی فوتسال ازبکستان، ماه گذشته ۲ بازی دوستانه برابر تیم ملی کشورمان برگزار کرد که در هر ۲ مسابقه از ملی پوشان کشورمان شکست خورد. ازبکستان در مسابقات جام ملت‌های آسیا که از ۳ تا ۱۴ فروردین ماه در کویت برگزار خواهد شد در گروه سوم با تیم‌های ملی بحرین، چین و اندونزی هم گروه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.