کد خبر : 185561
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 12:58
-

افضل: شمسایی رییس فوتسال ایران است و از همه چیز با خبر!/ برای فوتسال ارزش قائل نیستند/اگر در مس سونگون برکنارم کردند از این مسئله استقبال می‌کنم

افضل: شمسایی رییس فوتسال ایران است و از همه چیز با خبر!/ برای فوتسال ارزش قائل نیستند/اگر در مس سونگون برکنارم کردند از این مسئله استقبال می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: قراردادی با مس سونگون نداشتم و تنها با آقای نجفی صحبت کردم، هدف من کمک به تیم بود. بدون هیچ هزینه‌ای کار کردم و قهرمان شدم الان هم منتظرم ببینم دوستان چه تصمیمی می‌گیرند. خوشحال می‌شوم امسال در فوتسال نباشم و هرکس هم جای من آمد آرزوی موفقیت برایش دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در رابطه با شروع لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: فکر می‌کنم مسئول کمیته فوتسال و ستاد مبارزه با کرونا موافق با برگزاری مسابقات نیستند، ما هم پیرو دستور آن‌ها هستیم و هر زمانی بگویند که می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند، تمرینات را شروع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای فوتسال ارزش قائل نیستند، ادامه داد: اگر برای فوتسال ارزش قائل بودند مانند دیگر رشته‌ها مسابقات را برگزار می‌کردند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مربی‌ها و بازیکنان فوتسال اکثراً در آمد خاصی ندارند، تصریح کرد: دل آن‌ها به این قراردادی که با باشگاه‌ها می‌بندند خوش است تا آن را صرف خرج زندگی کنند.

افضل در خصوص صحبت‌های وحید شمسایی که ادعا کرده است مدیری با برخی از افراد در ارتباط بوده تا آنها را برای برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال تشویق کند، خاطر نشان کرد: باید از خود وحید شمسایی سوال کنید که آن مدیر چه شخصی است، ما که نقشی در فوتسال نداریم که بخواهند تماس بگیرند. شمسایی رئیس فوتسال ایران هست و او از همه چیز خبر دارد.

اگر در مس سونگون برکنارم کردند از این مسئله استقبال می‌کنم

وی با اشاره به اینکه اگر در مس سونگون برکنارم کردند از این مسئله استقبال می‌کنم، گفت: رسانه‌ای که خبر از احتمال برکناری من داده، همیشه به من لطف داشته است و زمانی که قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به دست آوردیم از ما حمایت کرد و در حال حاضر هم در بحث برکناری ما دارد حمایت می‌کند؛ خوشحالم که دوستان از برکناری من خوشحال می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، افزود: با برکناری من از تیم فوتسال مس سونگون اتفاقی رخ نمی‌دهد و من هم می‌توانم به زندگی خود برسم.

افضل در رابطه با تعویض مدیرعامل، تصریح کرد: کاری به مدیرعامل و وظایف مدیریتی نداریم و کار خودمان را در تیم انجام می‌دهیم، مدیر عامل مس صلاح بداند ما کمک می‌کنیم. مس سونگون شرکت بزرگی است و مدیرعامل و تشکیلات دارد و تصمیمی که بگیرند ما تابع هستیم. اگر به من نیاز داشته باشند تمایل به همکاری دارم اگر هم نداشته باشند که هیچ.

وی اضافه کرد: قراردادی با مس سونگون نداشتم و تنها با آقای نجفی صحبت کردم، هدف من کمک به تیم بود. بدون هیچ هزینه‌ای کار کردم و قهرمان شدم الان هم منتظرم ببینم دوستان چه تصمیمی می‌گیرند. خوشحال می‌شوم امسال در فوتسال نباشم و هرکس هم جای من آمد آرزوی موفقیت برایش دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.