کد خبر : 185605
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 15:19
-

کمالی: با یک تیم خارجی قرارداد امضا کرده ام/ تا چند روز آینده وضعیتم برای فصل بعد مشخص می‌شود

کمالی: با یک تیم خارجی قرارداد امضا کرده ام/ تا چند روز آینده وضعیتم برای فصل بعد مشخص می‌شود

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال ارژن شیراز، درباره آخرین وضعیت خود در فصل بعد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان تیم فوتسال ایمان شیراز بعد از آن که موفق شدند امتیاز تیم ارژن شیراز را خریداری کنند، برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر با حمید کمالی سرمربی فصل گذشته تیم ارژن شیراز وارد مذاکره شده و حتی با او به توافقاتی هم دست پیدا کردند. نکته قابل توجه این است که با وجود گذشت چند روز از این توافق، هنوز قرارداد کمالی با باشگاه ایمان شیراز امضاء نشده و مشخص نیست که چرا این سرمربی قراردادش را با این تیم ثبت نکرده است.

با یکی از باشگاه‌های خارجی قرارداد امضاء کرده ام

در همین باره خبرنگار ما در گفت‌وگو با حمید کمالی، از او درباره علت رسمی نشدن قراردادش سوال کرد.کمالی در جواب این سوال اظهار کرد: من هنوز به صورت ۱۰۰ درصد سرمربی ایمان شیراز نشده ام. من حدود ۳ ماهی می‌شود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده ام، زیرا می‌خواستم ابتدا تکلفیم برای فصل بعد مشخص شود و بعد از آن حاضر به صحبت کردن شوم. حالا که شما از من خواستید، من درباره این موضوع صحبت می‌کنم. من اواخر سال گذشته ۲ پیشنهاد خارج از لیگ ایران داشتم و فعلا نمی‌خواهم نامی از آن‌ها ببرم. با یکی از این باشگاه‌ها به توافق دست پیدا کردم و حتی قراردادم با این تیم را امضاء کردم و بعد از آن منتظر بودیم تا ببنیم وضعیت شیوع ویروس کرونا به ما اجازه می‌دهد که به خارج از ایران برویم یا خیر. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و می‌بینیم که بحران بیماری کرونا همچنان ادامه دارد. از آن طرف، وقتی امتیاز تیم ارژن شیراز به تیم ایمان واگذار شد، رمضانی مالک جدید تیم ایمان شیراز با من تماس گرفت و از من خواست که امسال به عنوان سرمربی در این تیم کار کنم.

۸۰ درصد بازیکنان فصل گذشته از تیم جدا شده اند

سرمربی فصل گذشته تیم ارژن شیراز افزود: بعد از این تماس، من به رمضانی گفتم به دلیل آن که با یکی از تیم‌های خارجی قرارداد امضاء کرده‌ام نمی‌توانم در لیگ ایران کار کنم. در هر صورت، رمضانی به من لطف داشت و چندین بار با من تماس گرفت و من به نوبه خودم از او تشکر می‌کنم که با تمام مشکلاتی که وجود داشت، امتیاز تیم ارژن را در شیراز حفظ کرد. باور کنید من از قبل، هیچ گونه شناخت و رفاقتی با رمضانی نداشتم و فقط در جلسه آخری که می‌خواستند امتیاز تیم ارژن را واگذار کنند، از من خواسته شد تا به عنوان سرمربی ارژن در آن جلسه حاضر شوم. بعد از آن جلسه، رمضانی از من خواست تا وقتی وضعیت تیم برای فصل بعد مشخص می‌شود، در تمرینات حاضر شوم. وقتی بر سر تمرینات تیم حاضر شدم، دیدم که شرایط تیم زیر صفر است؛ زیرا حدود ۸۰ درصد بازیکنان از تیم جدا شده بودند و بازیکنی وجود نداشت که ما بخواهیم تمرین کنیم.

در شیراز مربیان خیلی بهتر از من وجود دارند

کمالی ادامه داد: بعد از این ماجرا، از من خواسته شد تا تیم را جمع و جور کرده و برای فصل بعد آماده کنم که من هم گفتم واقعا نمی‌توانم، زیرا با آن باشگاه خارجی قرارداد امضاء کرده ام و هنوز فسخ نکردم. حتی به رمضانی گفته‌ام که ما در شیراز مربیان خیلی خوبی داریم که از من بهتر هستند و می‌توانند فصل بعد با آن‌ها کار کنند. در هر صورت من فعلا در تمرینات ایمان شیراز حاضر شده ام تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. همان طور که گفتم، چیزی در حدود ۲۵ روز است که سعی کردیم به کمک دوستانمان تیم را برای فصل بعد راه اندازی کنیم.

اگر کرونا اجازه ندهد که به خارج از ایران بروم، احتمالا قراردادم را فسخ خواهم کرد

سرمربی سابق ارژن شیراز درباره این که اولویت اول او برای فصل بعد کجاست، عنوان کرد: اولویت اول من خارج از کشور است و تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که آیا می‌توانم بروم یا خیر. اگر شرایطی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، به من اجازه ندهد که به خارج از ایران بروم احتمال این که قراردادم را با این باشگاه خارجی برای یک مدت کوتاه یا برای همیشه فسخ کنم زیاد است. زیرا به دنبال آن هستم که برای آن باشگاه خارجی هم مشکلی پیش نیاید. به هر حال امیدوارم شرایط طوری جلو برود که هر ۲ طرف ضرر نکنند. در هر صورت، ‌ای کاش این بحث واگذاری امتیاز تیم ارژن زودتر اتفاق می‌افتاد تا می‌توانستیم برای فصل بعد تیم قدرتمندتری را ببندیم. به هر حال این هم از شانس ما است. یک زمانی پول نبود، اما بازیکن داشتیم و حالا که یک مقدار پول به دستمان رسیده و می‌بینیم که بازیکن نداریم.

باشگاه‌هایی که زحمت کشیده اند نباید ضرر کنند

کمالی درباره تعویق رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هم گفت: تعویق مسابقات لیگ برتر، باعث شده است تیم‌هایی مثل مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد و ملی حفاری اهواز که چندین ماه است در حال تمرین کردن هستند، کاملا ضرر کنند. به هر حال اگر شرایط شیوع کرونا نبود، قطعا بازی‌های لیگ به موقع برگزار می‌شد. به نظر من شرایط باید طوری جلو برود که آن تیم‌هایی که در این چند ماه زحمت کشیده اند، ضرر نکنند و امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف مسابقات فصل بعد لیگ برتر مشخص شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.