کد خبر : 185765
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 12:13
-

امور فنی و توسعه در فدراسیون یکپارچه شد

اختصاصی fut5al / پایان کار کمیته پرماجرای فنی و توسعه فوتسال

اختصاصی fut5al / پایان کار کمیته پرماجرای فنی و توسعه فوتسال

امروز و با تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتیال توسط مجمع عمومی ، کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز عملاً قابلیت تشکیل خود را از دست داد . 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، امروز و با تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتیال توسط مجمع عمومی ، کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز عملاً قابلیت تشکیل خود را از دست داد .

بر اساس ماده ۴۲ این اساسنامه که با ۷۰ رای به تصویب رسید از این پس امور فنی و توسعه فوتسال در کنار فوتبال و فوتبال ساحلی در کمیته واحدی به نام کمیته فنی و توسعه به انجام خواهد رسید. این کمیته دارای یک رئیس ، یک معاون و پنج عضو خواهد بود.

بدین ترتیب و بر اساس اساسنامه جدید عملاً ضرورت وجودی برای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی وجود نداشته و عملاً این کمیته حذف شده است . کمیته ای که از زمان تشکیل در دوره کفاشیان محل بحث ها و رفت های و کناره گیری های زیادی بود و ماه ها بود که پس از استعفای محمد حسن انصاری فرد بدون رئیس اداره می شد.

البته بر اساس اساسنامه امکان ایجاد کمیته های موقت وجود داشته که با توجه به وظایف مستمر حوزه فنی و توسعه ایجاد نهادهای موازی در کنار کمیته فنی و توسعه وجود نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.