کد خبر : 185760
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 10:33
-

جام باشگاه‌های فوتسال اروپا/ جدال آراز نخجوان مقابل نماینده یونان بدون حضور لژیونرهای ایرانی

جام باشگاه‌های فوتسال اروپا/ جدال آراز نخجوان مقابل نماینده یونان بدون حضور لژیونرهای ایرانی

مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های فوتسال اروپا این روز‌ها در کشور‌های مختلف اروپایی در حال برگزاری است. در این مرحله ۴۴ تیم حضور دارند که به صورت تک حذفی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های فوتسال اروپا این روز‌ها در کشور‌های مختلف اروپایی در حال برگزاری است. در این مرحله ۴۴ تیم حضور دارند که به صورت تک حذفی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در این مرحله تیم آراز نخجوان جمهوری آذربایجان که در ترکیب خود از ۵ بازیکن ایرانی بهره می‌برد، بعدازظهر امروز به مصاف تیم آاک آتن یونان می‌رود. این مسابقه به میزبانی آاک و از ساعت ۱۶ در سالن اختصاصی این تیم برگزار می‌شود.

رحمان سارانی، هادی احمدی، امیر شجاعی و حمید رشیدی ۴ بازیکن کشورمان هستند که به دلیل صادر نشدن روادید خود نمی‌توانند تیم آراز نخجوان را در مرحله مقدماتی برابر آاک یونان همراهی کنند. به احتمال زیاد آن‌ها در بازی برگشت که هفته آینده در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

اسحاق سورغالی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان که امسال در تیم آراز نخجوان جمهوری آذربایجان بازی می‌کند، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند این تیم را در بازی امروز همراهی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.