کد خبر : 185772
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 13:28
-

کار ما در جام ملت‌ها گره می خورد

ناظم الشریعه: بدون لیگ ، باید فوتسال را تعطیل کرد / نفوذ بسکتبال و والیبال از فوتسال بیشتر نیست

ناظم الشریعه: بدون لیگ ، باید فوتسال را تعطیل کرد / نفوذ بسکتبال و والیبال از فوتسال بیشتر نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم که بازی‌های لیگ برتر هر چه زودتر آغاز شود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم که بازی‌های لیگ برتر هر چه زودتر آغاز شود، زیرا اگر قرار باشد مسابقات برگزار نشود در آن صورت باید فوتسال را برای همیشه تعطیل کرد. امیدوارم در جلسه‌ای که قرار است این هفته بین مسئولان کمیته فوتسال با فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شود، هر چه سریع‌تر وضعیت لیگ برتر مشخص شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه چطور رشته‌هایی مثل والیبال و بسکتبال می‌توانند مسابقات خود را برگزار کنند، اما فوتسال هنوز نه بیان داشت: شما برای هر مسابقه‌ای که می‌خواهید برگزار کنید باید چند کارشناس خبره را دعوت و با آن‌ها درباره چگونه برگزار شدن رقابت‌ها مشورت کنید. در هر صورت امیدوارم تا مسابقات لیگ هر چه زودتر آغاز شود.

فوتسال در ایران به نسبت دیگر رشته‌ها نوپاتر است

ناظم الشریعه درباره اینکه عده‌ای معتقدند که والیبالی ها و بسکتبالی ها در وزارت ورزش نفوذ دارند، اما فوتسالی‌ها این قدرت را ندارند، گفت: خیر اصلا چنین چیزی نیست. من به شدت با این موضوع مخالف هستم. هر رشته ای که در ایران فعالیت می‌کند با توجه به جایگاهی که دارد باید درباره آن تصمیم گیری شود. شاید به خاطر اینکه فوتسال در کشور ما  کمی نوپاتر است باعث شده عده‌ای فکر کنند که این رشته در وزارت ورزش مظلوم واقع شده است.

لیگ را به موقع شروع نکنیم کار ما در جام ملت‌ها گره می خورد

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: هنوز وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص نیست. تا زمانی که مسابقات لیگ برتر شروع نشود ما نمی‌توانیم برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. من هم به عنوان سرمربی نمی‌توانم آن برنامه‌ای که برای جام ملت‌ها دارم را به خوبی اجرا کنم. اگر ما نتوانیم لیگ برتر را به موقع شروع کنیم، قطعا کار ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا گره خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.