کد خبر : 185800
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 19:38
-

اختصاصي Fut5al ؛

طوفان سه‌دقیقه‌ای گلر ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا/ دوپاس گل اصلانی هم مانع از شکست تسوئو نشد

طوفان سه‌دقیقه‌ای گلر ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا/ دوپاس گل اصلانی هم مانع از شکست تسوئو نشد

تیم فوتسال تسوئوی گرجستان با وجود طوفان سه دقیقه‌ای گلر ایرانی خود برابر نماینده مجارستان تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی اصلانی گلر سابق تیم‌ملی دانش‌آموزی کشورمان که پس از یک دوره حضور قدرتمندانه در لیگ گرجستان و قهرمانی با تسوئو به ایران بازگشته بود، چندی است که مجددا به این تیم اروپایی پیوسته تا با حضور دیرهنگام خود در لیست بازی این تیم گرجستانی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

علی اصلانی شب گذشته در حالی که در میان نفرات ذخیر تیمش حضور داشت پس از عقب افتادن ۴ بر یک تیمش مقابل برتی‌یوف مجارستان در لیگ قهرمانان اروپا، در سه دقیقه مانده پایانی بازی از سوی سرمربی تسوئو جایگزین گلر ملی‌پوش نماینده گرجستان شد و با چند انتقال توپ زیبا موفق شد پایه‌گذار دو گل زیبا در بازی پاورپلی تیمش شود.

اوج هنرنمایی این گلر لژیونر ایرانی سوای از پایه‌گذاری دو گل برای تیمش، مهار دو ضربه پنالتی نقطه دوم در همین دقایق کوتاه برای تسوئویی بود که ۵خطای قانونی خود را به اتمام رسانده بود و با کوچکترین خطا باید منتظر ضربات پنالتی برتی یوف مجارستان می‌شد.

دیر به میدان آمدن این گلر لژیونر ایرانی در نهایت به سود حریف مجارستانی شد تا با در نهایت با نتیجه ۴ بر۳ بازی را در تفلیس به سود خود خاتمه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

بهترین گلر جهانه