کد خبر : 185781
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 12:34
-

فوتسال جام باشگاه‌های اروپا/ شکست نماینده جمهوری آذربایجان در غیاب بازیکنان ایرانی

فوتسال جام باشگاه‌های اروپا/ شکست نماینده جمهوری آذربایجان در غیاب بازیکنان ایرانی

تیم‌های فوتسال آراز نخجوان جمهوری آذربایجان و آاک آتن یونان بامداد امروز در مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های اروپا در نقاط مختلف جهان در حال برگزاری است. در یکی از دیدار‌های این مرحله بامداد امروز تیم‌های فوتسال آاک آتن یونان و آراز نخجوان جمهوری آذربایجان در یونان به مصاف هم رفتند و در پایان وقت‌های معمولی ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند، اما در ضربات پنالتی این تیم آاک آتن یونان بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۳ تیم آراز نخجوان جمهوری آذربایجان را شکست دهد.

تیم فوتسال آراز نخجوان جمهوری آذربایجان که در ترکیب خود از ۵ بازیکن ایرانی بهره می‌برد، به دلیل صادر نشدن روادید بازیکنان ایرانی خود نتوانست از آن‌ها در بازی با آاک آتن یونان استفاده کند. رحمان سارانی، هادی احمدی، امیر شجاعی و حمید رشیدی ۴ بازیکن کشورمان بودند که به دلیل صادر نشدن روادید خود نتوانستند تیم آراز نخجوان را در مرحله مقدماتی برابر آاک یونان همراهی کنند. همچنین اسحاق سورغالی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان که در تیم آراز نخجوان بازی می‌کند به دلیل مصدومیت در بازی برابر آاک آتن یونان غایب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.