کد خبر : 185786
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 12:40
-

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال چهارشنبه برگزار می‌شود

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال چهارشنبه برگزار می‌شود

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز چهارشنبه تشکیل جلسه خواهند داد و قرار است در آنجا درباره تاریخ دقیق شروع مسابقات لیگ برتر تصمیم گیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال قرار است روز چهارشنبه با حضور تمامی اعضا در سازمان لیگ برگزار شود. هدف از تشکیل این جلسه تصمیم گیری درباره تاریخ شروع مسابقات فصل بعد لیگ برتر است.

در این جلسه که با حضور آرش جابری (سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال) و داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) برگزار می‌شود، علاوه بر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، سیف برقی (رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال) پریا شهریاری (معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال) نیز حضور خواهند داشت.

آن طور که شنیده می‌شود مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال تا حدود زیادی تصمیم قطعی خود را گرفته و قرار است بازی‌های لیگ برتر از اواخر آذرماه و به صورت متمرکز در یکی از شهر‌های کیش، شیراز یا تهران برگزار شود.

مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود به صورت ۲ گروه ۷ تیمی از دهم آبان ماه شروع شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش لغو و قرار شد بعد از صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال آغاز شود که تا امروز هیچ مجوزی صادر نشده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.