کد خبر : 185792
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 15:46
-

قلی زاده:تعویق رقابت های لیگ کاملا به نفع تیم ما شد/مخالف متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ هستم

قلی زاده:تعویق رقابت های لیگ کاملا به نفع تیم ما شد/مخالف متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ هستم

مدیرعامل مجتمع فردوس قم گفت: من مطمئن هستم که امسال تیم ما در لیگ برتر فوتسال شگفتی ساز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: دور تمرینات تیم ما بعد از یک هفته تعطیلی از روز گذشته به صورت رسمی با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد و در آخرین استعلامی که من از سازمان لیگ فوتسال گرفته ام گویا بازی‌ها قرار است از اواخر آذر ماه به صورت رفت و برگشت برگزار شود. تیم ما امسال تیم جوان و یکدستی است و من خیلی امیدوارم که بتوانیم در مسابقات فصل بعد لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنیم. همچنین از کادر فنی تیمم بسیار رضایت دارم. صبوری یکی از مربیان کاربلد کشورمان بوده که از دانش به روزی هم برخوردار است و سال قبل فقط به خاطر شرایط مالی نتوانستیم با او کار کنیم.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم امسال در لیگ برتر شگفتی ساز خواهد شد

او افزود: در هر صورت امیدوارم امسال با وجود اعضای هیئت مدیره بسیار قوی که داریم، بتوانیم در مسابقات لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم. همچنین جا دارد از تلاش‌های منعم، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکر ویژه داشته باشم که هر روز پیگری تمرینات تیم ما است و همین موضوع باعث شده انگیزه بازیکنانمان چند برابر شود. من مطمئن هستم که امسال تیم مجتمع فردوس قم در لیگ برتر شگفتی ساز خواهد شد و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

تعویق رقابت های لیگ کاملا به نفع تیم ما شد

قلی زاده درباره وضعیت نامشخص شروع رقابت‌های لیگ برتر و اینکه آیا به تعویق افتادن مسابقات به نفع تیم شما شده یا خیر بیان داشت: تعویق مسابقات لیگ برتر کاملا به نفع تیم ما شد، نه تنها تیم ما بلکه خیلی از باشگاه‌ها از این به تعویق افتادن خیلی سود بردند. ما ابتدای فصل اصلا قصد نداشتیم در مسابقات لیگ برتر حاضر شویم، اما با آمدن مجتمع تجاری فردوس ما تا حد زیادی از لحاظ مالی تامین شدیم و به همین دلیل تمریناتمان را کمی دیر آغاز کردیم. همین دیر شروع شدن تمرینات باعث شد که چند بازیکن خوب خودمان از جمله علیرضا وفایی، هاشم فرج زاده و محمد دهقان که اخیرا از دنیای فوتسال برای همیشه خداحافظی کرده است را از دست بدهیم.

مخالف متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ هستم

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره متمرکز برگزار شدن بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: من اصلا با متمرکز برگزار شدن بازی‌ها موافق نیستم. زیرا وقتی حامیان مالی در یک باشگاه هزینه می‌کنند، دوست دارند که دیده شوند. به همین دلیل متمرکز برگزار شدن بازی‌ها شکل تورنمنت و یا مسابقات جام رمضان را به خود می‌گیرد و تیم‌ها باید هر یک روز در میان به میدان بروند تا تکلیف تیم قهرمان زود مشخص شود. امیدوارم سازمان لیگ طبق آن برنامه‌ای که در روز قرعه کشی به امضای همه مدیرعامل‌های باشگاه‌ها رسید، مسابقات لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.