کد خبر : 185855
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 12:10
-

بارانی:برای این فصل هیچ قولی برای قهرمانی به باشگاه ندادم/ در حق فوتسال خیلی کم لطفی شد

بارانی:برای این فصل هیچ قولی برای قهرمانی به باشگاه ندادم/ در حق فوتسال خیلی کم لطفی شد

سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: برای این فصل هیچ قولی برای قهرمانی به باشگاه ندادم و در حق فوتسال خیلی کم لطفی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال حفاری، درباره تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تاریخ دقیقی که هنوز اعلام نشده ولی گویا قرار است در هفته پیش رو استارت بازی‌های لیگ زده شود اما به نظرم برگزاری مسابقات در تاریخ اعلام شده بازهم دیر است چون واقعا در حق فوتسال کم لطفی شد. الان لیگ اکثر رشته‌های سالنی در حال برگزاری است اما نمی‌دانم چرا برای فوتسال تا این حد بلاتکلیف است. این در حالی است که تیم ملی هم بازی‌های مهمی را در پیش دارد و قطعا لیگ می‌تواند در جهت آماده‌سازی تیم ملی بسیار موثر باشد. وضعیت تیم خوب است اما مجبوریم بازیکنان را به‌صورت مجازی آماده کنیم چون به دلیل تعطیلات نمی‌توانیم تمرینات گروهی و تیمی داشته باشیم.

او افزود: از شکل برگزاری مسابقات خیلی اطلاع ندارم اما پیش از این عنوان شده یا به صورت متمرکز قرار است برگزار شود و یا گروه‌بندی. البته اینکه تیم‌ها در دو گروه مجزا باشند و لیگ به صورت متمرکز برگزار شود بهتر است چون در هر صورت هم هزینه تست کرونا در شرایط رفت و برگشت بسیار بالاست و هم خطر ابتلا در این روش زیاد است. امیدوارم هرچه سریع‌تر بهترین تصمیم گرفته شود و لیگ برگزار شود چون در نهایت مهم برگزاری آن است.

بارانی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: امسال بنا به دلایلی نشد که بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم بنابراین شرایط‌مان کاملا متفاوت است. به همین خاطر هیچ قولی برای فصل جدید درخصوص قهرمانی به باشگاه ندادم اما این وضعیت به معنی این نیست که به قهرمانی فکر نکنیم و قطعا نیم‌نگاهی به قهرمانی خواهیم داشت

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.