کد خبر : 185937
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 12:46
-

مرتضایی: دوران سختی را پشت سر گذاشتیم / از بلاتکلیفی خارج شدیم

مرتضایی: دوران سختی را پشت سر گذاشتیم / از بلاتکلیفی خارج شدیم

سرمربی تیم فرش آرا از پایان بلاتکلیفی تیم ها بعد از سه ماه تمرین ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی گفت: خوشحالیم که از بلاتکلیفی خارج شدیم و بالاخره زمان شروع مسابقات لیگ برتر اعلام شد.

مجید مرتضایی درخصوص شرایط تیم فرش آرا اظهار کرد:حدود ۳ ماه فقط تمرین کردیم و دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، اما بالاخره تکلیف لیگ برتر مشخص شد و حالا باید تمام تلاش خود را برای حضور خوب و نتایج مناسب در لیگ متمرکز کنیم.

مرتضایی در خصوص تعطیلی تمرینات تیمش گفت:با تلاش باشگاه، تمرینات ما تعطیل نشد و با تمام سختی ها توانستیم تمرینات خود را انجام دهیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود روزهای سخت و بلاتکلیفی که داشتیم با تمام وجود تمرین کردند.

سرمربی فرش آرا در خصوص نحوه برگزاری لیگ گفت: باید از کمیته فوتسال و سازمان لیگ تقدیر کرد که با تمام مشکلات باز هم لیگ را به شکلی آبرومند برگزار می‌کنند. تجربه لیگهای والیبال و بسکتبال نشان داد که لیگ متمرکز، معایب بسیاری از جمله فشار مضاعف بر تیمها و عدم جذابیت دارد. پرهیزگار و جابری هم به احترام تصمیم و علاقه اکثریت تیم ها توجه کردند تا یکی از لیگ های معتبر فوتسال دنیا، به نحو خوبی برگزار شود.

مرتضایی گفت: از امروز تا زمان شروع لیگ برنامهریزی متفاوتی را در پیش داریم و باید ذهنیت خود را از تمرین، به سوی مسابقه پیش ببریم. می‌دانیم کار سختی را مقابل حریفان خود داریم، اما با تمام قوا آماده حضور در مسابقات هستیم. در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کردیم، چندین نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم به کرونا مبتلا شدند و خدا را شکر سلامتی خود را به دست آوردند و اکنون صحیح و سالم در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: محسن محمد زاده و هاشم فرج زاده که به دلیل مصدومیت دو هفته در تمرینات حضور نداشتند، از ابتدای این هفته با تمام قوا در تمرینات حاضر شدند و مطمئنا در طول لیگ آمادگی خود را به رخ حریفان خواهند کشید. متاسفانه بهمن جعفری به دلیل مصدومیت به مدت یک هفته از تمرینات به دور است که سعی می‌کنیم به کمک تیم پزشکی باشگاه او را به مسابقه اول مقابل ایمان سبز شیراز برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.