کد خبر : 186300
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 7:55
-

پاس گل طیبی در هفته سیزدهم لیگ پرتغال

پاس گل طیبی در هفته سیزدهم لیگ پرتغال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار ماقبل پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را جزو پنج بازیکن اصلی خود داشت، مقابل لومبوس رده نهمی قرار گرفت. تیم فوتسال بنفیکا پس از ۱۱ پیروزی و تنها یک تساوی مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ برتر پرتغال، برابر تیم لومبوس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار ماقبل پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را جزو پنج بازیکن اصلی خود داشت، مقابل لومبوس رده نهمی قرار گرفت.

تیم فوتسال بنفیکا پس از ۱۱ پیروزی و تنها یک تساوی مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ برتر پرتغال، برابر تیم لومبوس هم روند عالی خود را ادامه داد و به برتری ۴ بر صفر رسید.

یاران طیبی با این پیروزی در امتیاز ۳۷ با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین برابر شدند ولی مثل هفته‌های قبل بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه دوم لیگ برتر فوتسال پرتغال ایستادند.

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در جریان دیدار مقابل لومبوس پاس گل اول تیمش را با پاس پشت پای تماشایی داد و همچنین در ادامه مسابقه با حرکت خود منجر به اخراج بازیکن حریف شد تا بتوانند گل سوم را بزنند.

طیبی در ۹ مسابقه قبلی برای تیم فوتسال بنفیکا ۶ گل زده و ۳ پاس گل داده بود که مقابل لومبوس توانست یک پاس گل دیگر به آمار خود در لیگ برتر پرتغال اضافه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.