کد خبر : 186475
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 12:20
-

پرهیزکار:اولین اولویت برای بازی‌های تدارکاتی،تیم‌های مطرح اروپایی است/ دو بازی دوستانه با کویت برگزار می کنیم/درخواست رسمی از برزیل نداشتیم

پرهیزکار:اولین اولویت برای بازی‌های تدارکاتی،تیم‌های مطرح اروپایی است/ دو بازی دوستانه با کویت برگزار می کنیم/درخواست رسمی از برزیل نداشتیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده تیم ملی فوتسال در اسفند دو بازی دوستانه با تیم ملی کویت میزبان جام ملت‌ها برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی پیگیر بازی‌های دوستانه برای تیم ملی قبل از جام ملت‌ها هستیم. اولین اولویت کمیته فوتسال برای بازی‌های تدارکاتی تیم‌های مطرح اروپایی است اما متاسفانه در دو فیفا دی باقیمانده  یعنی بهمن و اسفند تیم‌های مطرح اروپایی درگیر مسابقات خود هستند و تیم‌های صعود نکرده اروپایی به جام جهانی،انگیزه لازم را برای برگزاری مسابقه‌‌ای و کیفیت لازم را برای تیم ملی ندارند.

رئیس کمیته فوتسال گفت:  با توجه به این مشکلات در حال حاضر ما گزینه‌‌ای بهتر از کویت میزبان مسابقات جام ملت‌ها نداشتیم از این رو قرار است در اسفند دو هفته قبل از بازی‌های آسیایی دو بازی دوستانه با کویت برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا برزیل درخواست بازی دوستانه‌ای به صورت رفت برگشت با تیم ملی داشته، افزود:  تا به امروز درخواست رسمی از برزیل نداشتیم و فقط این موضوع از طرف یکی از دوستان مطرح شده و در حد یک حرف است.اگر برزیل به صورت رسمی از فدراسیون درخواست کند حتما این موضوع را در دستور کار قرار می‌‌‌دهیم و قبل از بازی‌های جام جهانی یعنی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ ما با این تیم دو دیدار دوستانه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌‌‌‌کنیم.

پرهیزکار همچنین در مورد شروع لیگ برتر از روز چهارشنبه گفت: خدا را شکر بعد از این همه صحبت‌ها در مورد  برگزاری یا عدم برگزاری لیگ بالاخره از روز چهارشنبه لیگ آغاز می‌‌‌‌شود و امیدوارم مثل همیشه لیگی پویا و شاداب داشته باشیم. از مسئولان باشگاه‌ها و عوامل اجرای سازمان لیگ می‌‌خواهم تمام پروتکل‌‌‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بازیکنی آسب نبیند. به خصوص بازیکنان ملی پوش برای اینکه ما مسابقات جام ملت‌های کویت را در پیش داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.