کد خبر : 187756
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 15:43
-

احسانی:مشکلات مالی ضربه زیادی به تیم زد/ شاهین حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ یک خواهد داشت

احسانی:مشکلات مالی ضربه زیادی به تیم زد/ شاهین حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ یک خواهد داشت

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: امسال در لیگ دسته اول حضوری قدرتمندانه خواهیم داشت تا بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلیش که حضور در لیگ برتر است، برگردانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید احسان احسانی اظهار داشت: به جز ۱۰ درصد ترکیب سال گذشته بقیه نفرات خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول امسال در اختیار داریم و تمرینات رسمی خود را نیز از هفته آینده آغاز می کنیم تا بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: عمده بازیکنان تیم فوتسال شاهین را نفرات بومی و جوانان تشکیل می دهند و ان شاالله با همین نفرات نیز حضوری قدرتمندانه در لیگ امسال خواهیم داشت.

احسانی تصریح کرد: برای هدایت تیم نیز امسال به احتمال بسیار زیاد از «منصور مولایی»  به عنوان سرمربی و «حسین کلانتر»  به عنوان مربی استفاده می کنیم و عقد قرارداد با آنها مراحل نهایی را می گذراند.

مشخص نبودن زمان آغاز لیگ دسته اول فوتسال

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه همچنین در خصوص زمان برگزاری لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: هنوز برنامه ای اعلام نشده و مسوولان منتظر پایان رقابت های لیگ دسته دوم هستند تا تکلیف لیگ یک هم مشخص شود.

وی افزود: در همین راستا قرار است اواخر ماه جاری جلسه ای با حضور مدیران تیم های لیگ دسته اول برگزار و در خصوص زمان آغاز رقابت ها تصمیم گیری شود، هرچند احتمال برگزاری مسابقات در اواخر بهمن و یا اسفند وجود دارد.

احسانی با بیان اینکه احتمالا مسابقات لیگ دسته اول با حضور ۲۰ تیم برگزار شود، گفت: به دلیل شرایط کرونا هنوز نحوه برگزاری این مسابقات هم مشخص نیست که آیا به صورت دوره ای برگزار می شود و یا اینکه مانند سال های قبل رفت و برگشت خواهد بود.

مشکلات مالی ضربه زیادی به تیم زد

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با اشاره به تجربیات خوبی که این تیم پیدا کرده، گفت: اگر سال گذشته این تجربیات را داشتیم و با مشکلاتی مانند بی پولی و اعتماد بی جا به برخی افراد روبرو نمی شدیم شرایط به مراتب بهتری پیدا می کردیم.

وی گفت: مشکلات مالی و کم تجربگی از یک سو و اعتماد بی جا به برخی افراد از سوی دیگر باعث شد شاهین کرمانشاه باوجود همه توانایی های خود نتواند در لیگ برتر ماندگار شود اما امسال با درس گرفتن از اتفاقات سال گذشته تیم قدرتمندی را روانه لیگ یک خواهیم کرد تا دوباره لیگ برتری شویم.

احسانی با اشاره به اینکه تیم های سوم و چهارم لیگ برتر فصل گذشته مقابل تیم شاهین ناکام مانده و نتوانستند امتیازات کامل را بدست آورند، گفت: تیم ما سال گذشته مقابل تیم های بزرگ، بازی های خوبی برگزار کرد و تحسین دیگران را برانگیخت.

این مدیر ورزشی در پایان گفت: برای اینکه امسال با مشکلات مالی مواجه نشویم از هم اکنون توسط چند مسوول و نمایندگان مجلس رایزنی های خود برای جذب حامی مالی آغاز کرده ایم تا با فراغ بال در مسابقات شرکت کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.