کد خبر : 187749
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 11:19
-

اصغری‌مقدم: بازیکنان ما از شکست مس سونگون مغرور نشده بودند/ اکنون صدرنشینی و قعرنشینی معنی ندارد

اصغری‌مقدم: بازیکنان ما از شکست مس سونگون مغرور نشده بودند/ اکنون صدرنشینی و قعرنشینی معنی ندارد

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت که تیمش از شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مغرور نشده بود و به همین خاطر توانست ایمان شیراز را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم درباره پیروزی ۶ بر ۲ تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: ایمان تیمی باانگیزه و جوان بود و مربی جوان و خوبی داشت که می‌خواست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. می‌دانستیم بازی سختی داریم. روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار کرده بودیم که آنها بازی را جدی بگیرند و از شکست مس سونگون مغرور نشده باشند که خدا را شکر همین شرایط هم وجود داشت.

وی با بیان اینکه تیمش بازی را به خوبی آغاز و آن را مدیریت کرد، به تسنیم گفت: کل این دیدار را در اختیار داشتیم و باتجربه‌تر و پُرتلاش‌تر ظاهر شدیم. فرصت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردیم که شش موقعیت تبدیل به گل شد و پیروز شدیم. حریف میزبانی فوق‌العاده داشت و به بازیکنان سن‌ایچ و ایمان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی سن‌ایچ با بیان اینکه تیمش ادعایی ندارد و اصلاً مدعی نیست، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که بهتر از دیروز باشیم. هر دو گروه سخت است و هیچ تیمی از قبل برنده نیست. تلاش می‌کنیم امتیازات هفته‌های ابتدایی را جمع کنیم. چون تیم‌ها رفته رفته بهتر و باتجربه‌تر شده و با شرایط هم آشنا می‌شوند. تمام تلاش ما بر این است که در دور رفت، زودتر امتیاز جمع  کنیم که تاکنون این اتفاق افتاده و برای صعود از گروه تلاش خواهیم کرد.

اصغری‌مقدم درباره صدرنشینی نماینده ساوه در گروه ب لیگ برتر فوتسال بیان کرد: صدرنشینی از لحاظ روانی در تیم موثر است، اما در هفته‌های اول حضور داریم و نمی‌توانیم درباره رتبه تیم‌ها صحبت کنیم. الان صدرنشینی و قعرنشینی معنی ندارد، اما جدول به تیم‌ها شخصیت می‌دهد. از بازیکنان‌مان راضی هستیم، اما ایرادات و مشکلاتی داریم که باید آن را برطرف کنیم. با بازگشت مصدومان تیم کامل‌تری خواهیم داشت و بهتر می‌شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.