کد خبر : 187751
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 11:20
-

پرهیزکار: دعوتنامه‌ای از برزیل نداشتیم/ با کویت و تیم اروپایی بازی می کنیم

پرهیزکار: دعوتنامه‌ای از برزیل نداشتیم/ با کویت و تیم اروپایی بازی می کنیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: باتوجه به فرصت کم باقیمانده تا جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال ایران با کویت و یک کشور اروپایی بازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار ضمن تشریح آخرین برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران گفت: لیگ برتر فوتسال از هفته گذشته آغاز شده است. تعطیلات نیم فصل لیگ بین روزهای پنجم تا شانزدهم بهمن خواهد بود. در تلاش هستیم تا در این فاصله که «فیفادی» هم هست، دو بازی تدارکاتی با یک کشور اروپایی انجام بدهیم. مذاکراتی با یکی، دو کشور هم صورت گرفته است. یکی از این کشورها از شرق اروپا است.

وی افزود: در آن مقطع زمانی مسابقات فوتسال اروپا هم برگزار می‌شود. متاسفانه یا اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند و یا از این رقابت‌ها حذف شده‌اند و انگیزه‌ای برای انجام بازی تدارکاتی ندارند. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که اگر بشود با یکی دو کشور به توافق برسیم و حتی می‌توانیم یک مینی تورنمنت در ایران برگزار کنیم.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: بعد از فیفادی بهمن، لیگ برتر تا دهم اسفند ادامه خواهد داشت؛ یعنی تا پایان مرحله نخست مسابقات لیگ. سپس اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شروع می‌شود. با کشور کویت به توافق رسیدیم که اردوی یک هفته‌ای در این کشور برپا کنیم و دو بازی تدارکاتی هم با آنها انجام بدهیم. سپس به ایران می آییم و بعد از آن برای مسابقات قهرمانی آسیا دوباره راهی کویت می‌شویم.

پرهیزکار درباره شایعاتی که پیرامون برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران با تیم‌هایی نظیر برزیل و آرژانتین وجود داشت، تاکید کرد: جایی عنوان شده بود که برزیل برای ایران دعوتنامه فرستاده و ما پاسخ منفی داده‌ایم. چنین چیزی صحت ندارد و دعوتنامه ای برای تیم ملی فوتسال ایران نفرستاده بودند. ضمن اینکه ما هم فرصتی برای بازی با برزیل نداریم. در تلاش هستیم تا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا برای برگزاری بازی رفت و برگشت با برزیل به توافق برسیم؛ یعنی قبل از شروع جام جهانی فوتسال. مذاکرات غیر رسمی داشته‌ایم و اگر به نقطه نظر مشترک برسیم، مکاتبه خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال در پایان درباره احتمال منحل شدن کمیته فنی و توسعه فوتسال طبق اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال گفت: فعلاً که فدراسیون با اساسنامه قبل کارها را انجام می‌دهد. اگر اساسنامه جدید مبنای کار باشد، فدراسیون باید تصمیم بگیرد که کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی زیر نظر کجا فعالیت کند. رسماً چیزی اعلام نشده و کمیته فنی هم جلسه‌ای نداشته است چون رویدادی برگزار نشده است که کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.