کد خبر : 187955
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 10:59
-

سرمربی سابق تیم ملی، شاگردانش را در کویت جمع کرد!

سرمربی سابق تیم ملی، شاگردانش را در کویت جمع کرد!

با پیوستن فرشته کریمی به تیم القادسیه و نسیمه غلامی به تیم الفتات، حالا تعداد ایرانی‌های شاغل در فوتسال بانوان کویت به عدد چهار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیش از دو سال است که شهرزاد مظفر پس از تجربه شیرین قهرمانی با تیم ملی فوتسال بانوان ایران به کشور کویت کوچ کرده تا بتواند به اوضاع نابسامان فوتسال در کشور کویت سامانی بدهد و سکان هدایت تیم ملی کویت را پذیرفته است؛ سرمربی این ایرانی در قامت سرمربی تیم‌ملی نظارت ویژه‌ای به برگزاری مسابقات لیگ برتر در کشور کویت دارد و به نوعی بنیان‌گذار لیگ برتر برای تیم‌های کویتی به شمار می‌رود. لیگی که با حضور ۵ تیم دنبال می‌شود.

او در این مدت اردوهای مختلفی را هم با تیم‌ملی کویت گذرانده و حالا شب گذشته در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز در سالن حضور یافت تا نخستین بازی شاگرد سابق خود در تیم ملی ایران را ببیند؛ چرا که طی روزهای گذشته فرشته کریمی به القادسیه و نسیمه غلامی به الفتات کویت پیوستند که مشاوره‌های سرمربی سابق تیم ملی در این انتخاب نقش پررنگی را داشته است.

البته غلامی و یارانش شب گذشته استراحت داشتند اما فرشته کریمی در اولین بازی خود در لیگ کویت توانست بال پرواز تیمش شود و با دو گلی که به ثمر رساند، اولین برد القادسیه در فصل جدید را جشن گرفت؛ با حضور کریمی و غلامی و البته پیش از آن سفر شهرزاد مظفر و زهرا باور ساد سرمربی و مربی سابق تیم ملی حالا ایران چهار نماینده یا همان به اصطلاح لژیونر در فوتسال کویت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.