کد خبر : 188320
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 8:04
-

شمسایی: جذابیت و استرس لیگ امسال را دوست دارم/ بازی با کراپ حساس نیست

شمسایی: جذابیت و استرس لیگ امسال را دوست دارم/ بازی با کراپ حساس نیست

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازی با کراپ حساسیتی ندارد، گفت: تساوی ما مقابل فردوس قم نشان داد که اسم‌ها بازی نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد وضعیت این تیم در آستانه بازی با کراپ الوند گفت: ما تمرینات را زود شروع کردیم و در شرایطی که در اوج آمادگی قرار داشتیم و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم لیگ به تعویق افتاد.این قضیه باعث شد چند بازیکن خوب ما مصدوم شوند. حسن‌زاده، احمدی، سپهر محمدی، مصطفایی، جعفری و … مصدوم شدند، برمشوری رباط صلیبی پاره کرد و … اما  همه این‌ها توجیه است و ما نباید مقابل فردوس قم به تساوی می‌رسیدیم.

وی افزود: ما خودمان را در این بازی از پیش برنده می‌دانستیمولی انگیزه آن‌ها بیشتر بود. این بازی نشان داد که باید تا آخرین روز تلاش کرد و این اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند. ما به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم.

شمسایی با بیان اینکه وضعیت مصدومان این تیم بهتر است، گفت: برای بازی با کراپ شرایط بهتری داریم. در بازی قبل وحید شفیعی هم به دلیل محرومیت نداشتیم که به این بازی می‌رسد.

سرمربی گیتی پسند در مورد بازی با کراپ گفت: کراپ تیمی خوب و متمول است و مدیران، مربیان و بازیکنان خوبی دارد. اگر بخواهیم مدعیان را تقسیم کنیم، گیتی پسند، مس و همین کراپ مدعیان قهرمانی هستند. هرچه انگیزه‌ها برای این بازی بیشتر باشد، بازی بهتری خواهد شد.

شمسایی در مورد اینکه حضور بازیکنان سابق گیتی پسند و چند همبازی و شاگرد او در کراپ حساسیت‌های بازی را بالا می‌برد، تاکید کرد: این بازی هیچ حساسیتی ندارد و باور کنید مثل بقیه بازی‌ها برد و باخت و مساوی دارد. بازیکنان کراپ دوست و همبازی و شاگردان من بودند وبرای همه آن‌ها احترام قائلم.هر کس تلاش می‌کند نتیجه بگیرد و ما هم به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم. سعی می‌کنیم بر اساس اهدافی که مدنظر باشگاه هست حرکت کنیم. امیدوارم در این مسیر رقابت با همه دوستی خوبی داشته باشیم.

سرمربی گیتی پسند در مورد کیفیت لیگ امسال گفت: من در این بیست و چند دوره فقط چهار دوره در لیگ برتر نبودم. از سال ۷۸ در لیگ هستم و می‌دانم شرایط چگونه است اما امسال وضعیت فرق می‌کند. هر تیم ابتدا باید ۱۲ بازی انجام دهد که این اتفاق انگیزه بقیه تیم‌ها را بالا می‌برد.یک تیم با چند برد پیاپی می‌تواند صعود کند. من جذابیت و استرس لیگ امسال را دوست دارم و فکر می‌کنم بازی دراین شرایط بازیکنان را به تکامل می‌رساند.

شمسایی در پایان و در مورد اینکه پس از سه هفته از لیگ، شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌داند خاطرنشان کرد: در این‌باره در مرحله بعد بهتر می‌توان نظر داد. دوعامل تمرین خوب و یارگیری خیلی موثر است اما همچنان روی کاغذ مس، گیتی پسند و کراپ را شانس‌های اول می‌دانم و سن ایچ،فرش آرا و راگا هم تا اینجا عملکرد خوبی داشته‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.