کد خبر : 188383
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 20:45
-

کریمی: از هفته سوم سطح کیفی لیگ بهتر شده است /به لطف داور بازی با حفاری را از دست دادم

کریمی: از هفته سوم سطح کیفی لیگ بهتر شده است /به لطف داور بازی با حفاری را از دست دادم

ملی پوش جوان تیم سن ایچ ساوه از دیداری این تیم با حفاری گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی کریمی، بازیکن ملی پوش سن ایچ ، درباره بازی روز جمعه این تیم برابر ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه من در بازی هفته گذشته برابر فرش آرای مشهد از زمین مسابقه اخراج شدم و به همین دلیل در بازی روز جمعه برابر ملی حفاری حضور نخواهم داشت. به هر حال تیم ملی حفاری اهواز یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است. آن‌ها در هفته اول لیگ با قرعه استراحت رو به رو شده بودند. من نمی‌دانم که این تیم چطور در ۲ مسابقه گذشته خود شکست خورده است.

او افزود: حتی شنیده‌ام که چند روز پیش کیاوش علاسوند، سرمربی ملی حفاری از سمت خود استعفا داده است. در کل ملی حفاری یک تیم بسیار خوب و ریشه دار است که هر سال در لیگ برتر موفق شده نتایج خوبی کسب کند و امیدوارم در بازی روز جمعه بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ درباره اخراج شدنش در بازی هفته گذشته برابر فرش آرای مشهد بیان کرد: در نیمه اول بازی با فرش آرا به دلیل اعتراض به تصمیم داور از او کارت زرد گرفتم که درست بود، اما در نیمه دوم خطایی روی من صورت گرفت که داور احساس کرد که من در آن صحنه تمارض کردم و به همین دلیل کارت زرد دوم را به من نشان داد که اصلا درست نبود. داور در آن صحنه کاملا اشتباه کرد، زیرا بازیکن حریف  پای من را زد که حتی صدای قلمبندم هم شنیده شد.

کریمی ادامه داد: جالب است بعد از این صحنه، داور دوم اصلا نمی‌دانست من یک کارت زرد دارم و به همین دلیل شک داشت که کارت دوم را به من نشان دهد یا خیر که در نهایت تصمیم گرفت کارت زرد دوم را به من نشان داده و به لطف داور من بازی روز جمعه برابر ملی حفاری اهواز را از دست دادم.

بازیکن تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره کیفیت این فصل بازی‌های لیگ برتر گفت: به نظر من هفته‌های اول و دوم لیگ برتر به خاطر آن که بدن‌های بازیکنان هنوز آماده نبود، شرایط خوبی نداشت و سطح کیفی مسابقات هم پایین بود، اما در هفته سوم وضعیت کمی بهتر شد و قطعا هر هفته که از بازی‌های لیگ بگذرد شرایط از این بهتر هم خواهند شد.

گفتگو از:سعید پروا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.