کد خبر : 188374
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 15:48
-

کشاورز: بازی سختی برابر تیم قهرمان فوتسال ایران و آسیا داریم

کشاورز: بازی سختی برابر تیم قهرمان فوتسال ایران و آسیا داریم

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره بازی روز جمعه این تیم برابر مس سونگون اظهار داشت: تیم ما جمعه بازی بسیار سختی برابر تیم مس سونگون دارد. این تیم نیازی به تعریف ندارد. مس سونگون تیم شناخته شده‌ای است که از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است. ما امیدواریم که در دیدار جمعه بتوانیم بازی خوبی انجام داده و با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم. شرایط تیم ما هم بسیار خوب است.

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران افزود: خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است، اما همان طور که گفتم با حریف بسیار بزرگی به نام مس سونگون بازی داریم که قهرمان ایران و آسیا است.

کشاورز درباره مصدومان و محرومان تیم راگا در بازی با مس سونگون گفت: ما برای بازی با مس سونگون خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم، اما چند نفر از بازیکنان ما مصدوم هستند. خدا را شکر سایر بازیکنان در سلامتی کامل قرار دارند.

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره کیفیت لیگ برتر بیان داشت: تا هفته سوم لیگ، سطح بازی‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار بود. در هر صورت به خاطر شیوع ویروس کرونا لیگ با کش و قوس‌های فراوانی شروع و باعث شد تمرینات پیش فصل تیم‌ها هم کمی طولانی شود. بازی‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. شک نکنید که هفته به هفته بازی‌ها بهتر خواهد شد.

کشاورز درباره اینکه مرحله دوم لیگ قرار است بعد از بازی‌های جام ملت‌ها برگزار شود عنوان کرد: بالاخره برنامه ریزی انجام شده و نمی‌توان آن را تغییر داد. تیم ما کاملا شرایط تیم ملی را درک می‌کند. حتی من خودم به شخصه اعتقاد دارم که اولویت با تیم ملی است. همه باید این روز‌ها شرایط تیم ملی را درک کنند تا ملی پوشان در بهترین وضعیت به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام شوند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: البته باید شرایط باشگاه‌ها را هم درک کرد. امیدوارم با یک درک متقابل بتوانیم طوری برنامه ریزی کنیم که نه تیم ملی ضرر کنند و نه باشگاه‌های لیگ برتری. برای تیم ملی فوتسال از صمیم قلبم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش تک تک بازیکنان بتوانیم در جام ملت‌ها نتایج مناسبی گرفته و دل مردم را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.