کد خبر : 188793
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 14:37
-

محمدی در گفتگو با Fut5al :

این یک امتیاز را به کوثر تبریک می‌گویم!/ مرتضایی مشکل برگشتن نتیجه را حل می‌کند/ عبداللهی را مثل فیلم‌های اکشن زدند!

این یک امتیاز را به کوثر تبریک می‌گویم!/ مرتضایی مشکل برگشتن نتیجه را حل می‌کند/ عبداللهی را مثل فیلم‌های اکشن زدند!

سنگربان فرش‌آرا مشهد گفت: به نظرم کمترین حق ما پیروزی با شش یا هفت گل برابر کوثر اصفهان بود و اتفاقات باعث شد تا یک امتیاز از ما بگیرند، بابت این تک امتیاز به آنها ویژه تبریک می‌گویم.

مسعود محمدی پس از تساوی ۴ بر ۴ فرش‌آرا مقابل کوثر اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر کوثر انجام دادیم و علیرغم اینکه موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم بر روی چند اتفاق متمادی بازی برده را با تساوی عوض کردیم و البته که اشتباهات فردی و بعضا اشتباه داوری در آن دخیل بود.

او با بیان اینکه بازیکنان فرش‌آرا حریف را دست کم گرفته بودند. ادامه داد: کوثر نسبت به آن چیزی که ما در فیلم از بازی‌شان دیدیم کاملا متفاوت ظاهر شد و اینکه توانستند مقابل فرش‌آرا یک امتیاز بگیرند، مبارکشان باشد. متاسفانه اتفاقات بازی با ملی حفاری که ناگهان حریف به گل‌های متمادی رسید این بار هم با یک سری اشتباهات کوچک تکرار شد.

سنگربان فرش‌آرا با اشاره به استراحت این هفته تیمش، تصریح کرد: کادر فنی بسیار خوبی داریم که در آن مدرس، مربی، تمرین‌دهنده، آنالیزور و … حضور دارند و زیر نظر مجید مرتضایی می‌تواند به راحتی اشکال تیم را در بازه استراحت این هفته تیم درآورده و برطرف کند.

وی با انتقاد از بازی خشن حریف اصفهانی خاطرنشان کرد: واقعا در این بازی خیل بد بازیکنان ما را زدند و باعث شدند دو بازیکن خوب مان را احتمالا برای هفته بعد در اختیار نداشته باشیم. در یکی از صحنه‌های که مقابل من رخ داد آنها چنان عبداللهی را زدند که هر کس آن را می‌دید یاد فیلم‌های اکشن می‌افتاد. به نظر من اخلاق نباید فدای نتیجه شود.

محمدی در خاتمه به بازی بعدی فرش‌آرا مقابل راگای تهران اشاره کرد و گفت: راگا با محمد کشاورز امسال خیلی خوب نتیجه گرفته است و تیم قدرتمندی را در لیگ امسال بسته است اما با تمام توان می‌رویم تا با کسب پیروزی تلخی این تساوی با کوثر را فراموش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.