کد خبر : 188806
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 17:54
-

تقوی: برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم/برخی به دنبال تخریب تیم هستند

تقوی: برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم/برخی به دنبال تخریب تیم هستند

تقوی، سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره حواشی زیادی که علیه این تیم به راه فتاده است، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اکبر تقوی، سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره شایعه به وجود آمده راجع به تغییر سرمربی این تیم اظهار کرد: باشگاه شهید منصوری هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی ندارد. بعد از آن که محسن حسن زاده با مشکل آپاندیس مواجه شد، سریع تحت عمل جراحی قرار گرفت. به هر حال شرایط جسمانی حسن زاده برای ما بسیار اهمیت دارد و بعد از آن که دوران نقاهت خود را به پایان رساند، باشگاه برای ادامه فصل با او مذاکره خواهد کرد؛ اما این که می‌گویند قرار است مصطفی زرخانلی به جای حسن زاده به عنوان سرمربی شهید منصوری انتخاب شود، به هیچ عنوان درست نبوده و باشگاه تا الان برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداشته و با هیچ گزینه‌ای صحبتی انجام نداده‌ایم.

برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم

او افزود: هنوز نقصی که قرار باشد ما به خاطر آن سرمربی را تغییر دهیم، در تیم به وجود نیامده و حسن زاده از راه دور با کادر فنی در ارتباط است. زرخانلی بار‌ها با خود من و مجموعه قرچک کار کرده است و روز گذشته هم فقط به خاطر علاقه‌ای که به تیم شهید منصوری داشت، در سالن حاضر شد. حضور او دلیل نمی‌شود که ما بخواهیم سرمربی تیممان را عوض کنیم. زرخانلی از مربیان به نام فوتسال است و همان طور که گفتم، باشگاه شهید منصوری برنامه‌ای برای تغییر سرمربی ندارد.

برخی افراد به باشگاه‌ها زنگ زده و علیه تیم حاشیه درست می‌کنند

تقوی درباره پیروزی این تیم در بازی روز گذشته برابر شهروند ساری، آن هم بعد از ۳ هفته شرکت در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بیان کرد: به هر حال من و سهم دینی (مدیرعامل باشگاه شهید منصوری) سال‌ها در قرچک کار کرده ایم و تا الان چنین سابقه‌ای وجود نداشته است که این گونه علیه این تیم هجمه درست کنند و تیم را به حاشیه بکشانند. خیلی جالب است دوستانمان در تیم‌هایی که با ما بازی دارند، بار‌ها عنوان کرده اند که از قرچک به تیمشان زنگ می‌زنند و موارد حاشیه‌ای را مطرح کرده و به دنبال تخریب شهید منصوری هستند؛ خب این چه معنی دارد؟ زمانی ما به تیم نقدی داریم که این یک بحث است و زمانی هم به دنبال تخریب هستیم. این تخریب تیم اصلا قابل درک نیست. به چه دلیل برخی دوستان به دنبال خراب کردن این باشگاه هستند.

به چه جرمی علیه تیم هجمه درست می‌کنند؟

سرپرست شهید منصوری ادامه داد: بعد از آن که شهید منصوری در گذشته نابود شد، دوباره به لیگ برتر برگشته است. به نظر من آن کسانی که به دنبال منفعت شخصی بودند تمام تلاششان را کردند تا آب را گل آلود کنند و مطمئن باشند که دود این مشکل قطعا به چشم هواداران شهید منصوری خواهد رفت. ما وقتی در کشورمان می‌خواهیم درباره کارنامه تیم‌های فوتسالی صحبت کنیم، می‌گوییم تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، تام ایران خودرو، ارم کیش قم، شن سای ساوه کجا هستند و چرا از بین رفتند؟ حالا بر حسب اتفاق شهید منصوری به لیگ برتر برگشته است، شما ببینید برخی در این چند ماه چه داستان‌هایی را علیه تیم ما به راه انداخته‌اند. آخر به چه جرمی این گونه به تیم هجمه وارد می‌کنند؟ در هر صورت اتفاقاتی که در چند روز گذشته برای تیم ما به وجود آمد، اصلا زیبا نبود. اگر به تیم انتقادی دارند، می‌توانند به باشگاه آمده و خیلی شفاف حرف هایشان را بزنند. اگر شما تا امروز حرف درستی شنیده باشید، ما هم شنیده ایم.

قرچک در سال‌های گذشته به خاطر همدلی موفق بوده است

تقوی خاطرنشان کرد: اگر نقدی دارند می‌توانند خیلی روشن بگویند که ما به این قسمت تیم نقد داریم. جالب است همین افرادی که به تیم انتقاد می‌کنند، معتقدند که ما بازیکنان نخبه قرچک را کنار گذاشته ایم، خب بگویند منظورشان کدام بازیکن است تا ما هم متوجه شویم. این که بیاییم جنجال درست کنیم و بعد از آن هم هیچ حرفی نزنیم که نمی‌شود. در هر صورت این اتفاق بسیار بدی است که علیه تیم به راه افتاده و قطعا در آینده ضربه خواهیم خورد. سوال من این است این افرادی که علیه تیم هجمه درست کردند و سال گذشته در شهرداری قرچک حضور داشتند، چرا در آن جا نتوانستند نتیجه بگیرند. اگر قرچک در سال‌های گذشته در فوتسال موفق و محبوب بوده است، به خاطر آن همدلی بود که بین افراد وجود داشت، اما متاسفانه الان این همدلی به شدت کمرنگ شده است و قطعا به تیم آسیب خواهد رساند. این آسیب هم برای الان نیست، از ۳، ۴ سال گذشته شروع شده است.

شهید منصوری متعلق به قرچک است

سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری تصریح کرد: انحلال تیم‌هایی مثل شهید منصوری و مقاومت قرچک و نتیجه نگرفتن شهرداری، همه نشان دهنده آن است که وجود ندارد. همان طور که گفتم اگر به تیم نقدی دارند، خیلی شفاف و واضح بگویند به کجای تیم نقد دارند. آخر این که بگویند شهید منصوری تیم فیکی (تقلبی) است که اصلا درست نیست. این تیم برای کریم منصوری است و من می‌گویم که از این حرف هایشان خجالت بکشند. با همه این حرف‌ها تیم شهید منصوری متعلق به قرچک بوده و خواهد بود. ما نمی‌خواهیم اتفاقی که در سال گذشته به وجود آمد را به کسی نسبت دهیم.

تقوی در پایان گفت: بدانید که امروزه در فوتسال حرفه‌ای، بخشی به تمرکز بر می‌گردد که در این رشته حرف اول و آخر را می‌زند. حالا ببینید در چند ماه گذشته با حاشیه‌ای که علیه شهید منصوری به وجود آوردند، تمرکز را از بازیکنان و کادر فنی تیم گرفتند. به هر حال امیدوارم با پیروزی که در بازی روز گذشته برابر شهروند ساری به دست آوردیم، شرایط تیممان در آینده بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.