کد خبر : 188761
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 11:12
-

پرهیزکار: لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا در حد گمانه‌زنی است/ این موضوع در آخرین جلسه مطرح نشد

پرهیزکار: لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا در حد گمانه‌زنی است/ این موضوع در آخرین جلسه مطرح نشد

رئیس کمیته فوتسال، لغو مجدد جام ملت‌های فوتسال آسیا را گمانه‌زنی دانست و گفت که هنوز نامه رسمی به فدراسیون فوتبال نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار درباره ادعای خبرنگار کویتی مبنی بر لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا که قرار است فروردین ۱۴۰۰ در کویت برگزار شود، گفت: این خبر در حد صحبت‌های خبرنگاران یا برخی مربیان شنیده می‌شود و به صورت موثق اعلام نشده است. لغو بازی‌ها تا زمانی که نامه رسمی نیاید، در حد گمانه‌زنی است و ما اردوهای خود را برگزار می‌کنیم. جام ملت‌های آسیا بالاخره باید برگزار شود و ما هم تلاش می‌کنیم با آماده نگه داشتن تیم ملی ایران، با قدرت در مسابقات شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه با توجه به لغو مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، ممکن است جام ملت‌های فوتسال آسیا سومین تورنمنتی باشد که AFC آن را لغو می‌کند، تصریح کرد: جام ملت‌های آسیا تاکنون سه بار به تعویق افتاده است. در آخرین جلسه ما با AFC که به صورت وبینار برگزار شد، درباره این تورنمنت هم بحث‌هایی مطرح شد که خبری از لغو مسابقات در میان نبود. اگر هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آن تصمیمی گرفته، به فدراسیون‌های عضو اعلام نکرده است.

رئیس کمیته فوتسال راجع به مذاکره با سایر کشورها برای دیدارهای تدارکاتی خاطرنشان کرد: منتظر هستیم تا تعطیلات ژانویه به پایان برسد و پس از آن تلاش می‌کنیم تیم‌های تورنمنت شیراز را که در بهمن برگزار خواهد شد، قطعی کنیم. تلاش می‌کنیم یکی از تیم‌های این تورنمنت، اروپایی باشد. با هلند هم برای دیداری دوستانه در بهمن صحبت کرده‌ایم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.