کد خبر : 188922
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 13:03
-

جاوید:کراپ در رسانه‌ها کهکشانی است اما واقعیت چیز دیگریست/اگر فوتسال ۳۹ دقیقه بود در همه دیدارها پیروز می‌شدیم/ یک نفر از نیمکت گیتی‌پسند تا می‌توانست فحاشی کرد

جاوید:کراپ در رسانه‌ها کهکشانی است اما واقعیت چیز دیگریست/اگر فوتسال ۳۹ دقیقه بود در همه دیدارها پیروز می‌شدیم/ یک نفر از نیمکت گیتی‌پسند تا می‌توانست فحاشی کرد

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند، گفت: متاسفانه تیم ما را کهکشانی می‌خوانند که به نظر من این توهین به شعور اهالی فوتسال است. تیم ما کهکشانی است یا تیمی که بودجه‌اش چند برابر ماست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مهدی جاوید» در خصوص دیدار کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان که روز جمعه در اصفهان برگزار شد،‌ اظهار داشت: بازی خوبی بود. این دیدار پخش مستقیم بود و بینندگان از این بازی لذت بردند و حتی با نبود تماشاگران نیز، جذابیت بسیار بالایی داشت. بازی نزدیکی با گیتی‌پسند داشتیم و جزییات مشخص‌کننده برنده این دیدار حساس بود.

وی ادامه داد: این دیدار بین دو تیم خوب برگزار شد و حساسیت‌های بسیار بالایی داشت. کوچکترین‌ تصمیم‌های داور در اینطور دیدارها تاثیر بسیار بزرگی در روند و نتیجه بازی دارد. هر چقدر که «محمود نصیرلو» خوب داوری کرد و توانست بازی را مدیریت کند از سویی دیگر داور دوم اصلا عملکرد خوبی نداشت و با سوت‌های اشتباهش باعث شد زحمات ما به هدر رود.

اشتباه داور غیرقابل بخشش بود

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند افزود: در صحنه‌ای از بازی بازیکن گیتی‌پسند به سمت دروازه ما شوت زد و توپ به اوت رفت. همه بازیکنان گیتی‌پسند در حال برگشت به زمین خود بودند و می‌دانستند که توپ به کرنر نرفته است اما داور دوم این توپ را کرنر گرفت و مرتکب اشتباهی غیرقابل بخشش شد.

جاوید خاطرنشان کرد: درست است که اشتباهات جزئی از داوری است و داوران هم مانند بازیکنان اشتباه می‌کنند اما این اشتباهات نتیجه یک دیدار حساس را تغییر می‌دهد و در دیدار ما با حریفمان نیز همین اتفاق رخ داد و به لطف داوری سه امتیاز تقدیم گیتی‌پسند شد.

اگر فوتسال ۳۹ دقیقه بود در همه دیدارها پیروز می‌شدیم

وی در مورد تغییر نتیجه ۳ دیدار قبلی کراپ الوند در ثانیه‌های آخر بازی، گفت: در دو بازی گذشته اشتباهات خودمان و بدشانسی باعث شد تا به تساوی برسیم اما در دیدار با گیتی‌پسند، اشتباهات داوری علت شکست ما بود. اگر فوتسال ۳۹ دقیقه بود به طور قطع الان ۹ امتیاز داشتیم اما این بازی ۴۰ دقیقه است و ما باید در دیدارهای آینده با دقت بیشتر عمل کنیم. تیم ما متاسفانه در این دیدار ۳ مصدوم داشت. مصطفی نظری و محسن منتظم در تمرینات مصدوم شدند و علیرضا رفیعی پور نیز رباط صلیبی پاره کرد و کل فصل را از دست داد. این موضوع دست سرمربی تیم را تا حدودی بسته بود.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره کیفیت این دیدار اذعان داشت: این دیدار نکات مثبت زیادی داشت. بازیکنان هر دو تیم قابل احترام بودند و کیفیت بسیار بالایی داشتند مخصوصا تیم گیتی‌پسند که اگر بازی‌های ملی آن‌ها را جمع کنیم به عدد هزار می‌رسد. تیم ما شرایط تیم گیتی‌پسند را ندارد اما مردونه بازی کردند و تمام توان خود را به کار گرفتند.

جاوید افزود: در این بازی ۲ نکته منفی وجود داشت. یک اینکه اعتراضات داوری بسیار زیاد بود و این برای فوتسال بد است. به نظر من باید در این خصوص خویشتن‌داری شود و بازیکنان و کادر فنی تیم ها به داوران اجازه دهند که داورها راحت‌تر داوری کنند.

یک نفر از نیمکت گیتی‌پسند تا می‌توانست فحاشی کرد

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند ادامه داد: نکته دوم اتفاقات روی نیمکت تیم گیتی‌پسند بود. یک نفر از نیمکت گیتی‌پسند تا می‌توانست به بازیکنان ما فحاشی می‌کرد. این تیم به جای آنالیزور کسی را روی نیمکت گذاشته بود که فقط فریاد می‌کشید و به تیم حریف فحاشی می‌کرد. در شان باشگاه گیتی‌پسند نیست که از روی نیمکت تیمشان فحاشی شود تا تمرکز تیم حریف بهم بریزد. تیم گیتی‌پسند با این همه مهره اصلا نیازی به این کارها ندارد. به طور قطع بازیکنان این تیم هم راضی نیستند که این اتفاقات رخ دهد. امیدورام در بازی‌های بعدی این تیم این اتفاقات رخ ندهد چرا که این موضوع اصلا برای فوتسال ایران خوب نیست.

وی در مورد واکنش مدیریت باشگاه کراپ به شکست این تیم مقابل گیتی‌پسند، عنوان کرد: مدیران باشگاه بعد از اتمام بازی به رختکن تیم آمده و از سوت‌های ناعادلانه داور ناراحت بودند. آن‌ها از اعضای تیم تشکر کرده و به ما روحیه دادند.

بدترین قرعه برای ما بود

جاوید ادامه داد: تیم کراپ متاسفانه بدترین قرعه را در لیگ داشت. ما ۳ بازی اول خود را در خارج از خانه برگزار کردیم و هر تیمی که در مقابل ما حاضر شد، هفته قبل را استراحت کرده است. البته تیم راگا نیز در گروه دیگر مشابه ما است. ما مجبور هستیم ادامه دهیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما امیدورایم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

آقای گل چهار دوره لیگ برتر فوتسال در خصوص هجمه برخی رسانه‌ها بر تیم کراپ خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم ما را کهکشانی می‌خوانند که به نظر من این توهین به شعور اهالی فوتسال است. تیم ما کهکشانی است یا تیمی که بودجه‌اش چند برابر ماست. تیم ما در رسانه‌ها کهکشانی است اما تیم دیگر در واقعیت کهکشانی بسته شده است.

ما در رسانه‌ها کهکشانی هستیم اما واقعیت چیز دیگریست

وی افزود: اهالی فوتسال این مسائل را به خوبی می‌دانند. یک تیمی مازاد نیاز خود بازیکن می‌خرد و آن ها را روی سکو می‌گذارد تا دیگر تیم‌ها را تضعیف کند. تیمی که ۲ ملی‌پوش آن اخراج می‌شود و خم به ابرو نمی‌آورد و حتی بهتر هم می‌شود. البته بازیکنان ما به این بلوغ فکری رسیدند که تمرکز خود را با این موضوعات از دست ندهند. ما مصمم هستیم و تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن به کار می‌گیریم. همه دیدند که ما تیم با کیفیتی هستیم و نشان دادیم که روز به روز شرایطمان بهتر می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.