کد خبر : 188995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 14:47
-

پرهیزکار: تصمیم نهایی AFC برای جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص نیست

پرهیزکار: تصمیم نهایی AFC برای جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص نیست

رئیس کمیته فوتسال از نامعلوم بودن سرنوشت جام ملت‌های فوتسال آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: تصمیم نهایی AFC تا این لحظه مشخص و اعلام نشده است. با این حال شاهد بازخوردهای زیادی از سوی مربیان قاره بودیم. شرایط پاندمی کرونا چالش بزرگی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ایجاد کرده است، اما تیم‌ها نیز کاملاً حق دارند. تا این لحظه نامه‌ای در این خصوص به فدراسیون‌ها ارسال نشده است و باید منتظر تصمیمات نهایی بمانیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته (سه‌شنبه) از سالن در حال احداث صدرای شیراز بازدید کرده است، اظهار داشت: در این بازدید حسین شمس و محمد ناظم‌الشریعه نیز حضور داشتند و تمامی جوانب مورد بررسی قرار گرفت. این سالن دو هزار نفری پتانسیل خوبی دارد و احداث آن اتفاق بسیار خوبی برای شهر شیراز است. به طور کلی سالن به‌ صورت استاندارد طراحی شده است و با اجرای برخی موارد دیگر که جزو الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می‌رود، این سالن می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی تیم‌های ملی فوتسال باشد.

رئیس کمیته فوتسال گفت: طبق صحبتی که با بهاروند از مدیران شرکت صدرا داشتم، عزم جدی برای تکمیل و اتمام پروژه در کوتاه‌مدت وجود دارد که در این صورت، دست ما نیز برای انتخاب ورزشگاه جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی، بازتر می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.