کد خبر : 189051
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 11:54
-

توزیع ملی پوشان به سطح لیگ کمک می کند

سارانی: لیگ آذربایجان با ایران قابل مقایسه نیست / پیشنهادی برای تغییر تابعیت نداشتم

سارانی: لیگ آذربایجان با ایران قابل مقایسه نیست / پیشنهادی برای تغییر تابعیت نداشتم

لژیونر فوتسال از خودش و لیگ ایران گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رحمان سارانی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان درباره شرایط خود در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان و همچنین تیم آراز نخجوان اظهار داشت: خدا را شکر این روز‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم. لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان چه از نظر حرفه‌ای بودن تیم‌ها و چه از نظر شرایط سخت افزاری و امکانات، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و خیلی خوشحال هستم که در آراز نخجوان که یکی از بهترین تیم‌های فوتسال لیگ جمهوری آذربایجان است، بازی می‌کنم.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره اینکه لیگ فوتسال ایران با جهموری آذربایجان چه تفاوت‌هایی دارد گفت: لیگ ایران یکی از بهترین و معتبرترین لیگ‌های حال حاضر دنیا است و به هیچ عنوان نمی‌توان لیگ ایران را با جمهوری آذربایجان مقایسه کرد. فوتسال در جمهوری آذربایجان روز به روز در حال پیشرفت است. از نظر مسائل فنی تیم‌های خوبی در لیگ جمهوری آذربایجان حضور دارند و سطح بازی‌ها نسبتا بالا است و به نظر من تیم‌ها در اینجا روز به روز به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند.

با توجه به اینکه پیش از این ۴ بازیکن ایرانی حاضر در لیگ جمهوری آذربایجان، تابعیت این کشور را گرفته اند، شایعاتی مبنی بر دادن تابعیت به سارانی هم وجود دارد که این فوتسالیست مشهدی در واکنش به این گمانه زنی‌ها بیان داشت: در حال حاضر من فقط برای باشگاه آراز نخجوان بازی می‌کنم و تا امروز هیچ پیشنهادی راجع به این موضوع به من داده نشده است. تمام تمرکزم روی بازی کردن در لیگ جمهوری آذبایجان است و هیچگاه فکری راجع به این موضوعات نمی‌کنم.

بازیکن سابق تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره سطح مسابقات این فصل لیگ برتر خاطر نشان کرد: امسال بسیاری از تیم‌ها به دلیل نامشخص بودن زمان آغاز مسابقات لیگ برتر نتوانستند طبق برنامه پیش بروند و همین موضوع کار را برای برخی تیم‌ها مقداری سخت کرد، به طوری که در هفته اول لیگ، بازی‌ها از سطح کیفی پایینی برخوردار بود، اما رفته رفته شکل  مسابقات  بهتر شد و بازی‌ها هم به مراتب سخت‌تر و فشرده‌تر شد. قطعا پخش شدن بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف بر جذابیت مسابقات لیگ تاثیر گذاشته است و باعث شده که در چنین شرایطی سطح بازی‌ها هم بالاتر برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.