کد خبر : 189287
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 13:12
-

حسین عظیمی در گفتگو با Fut5al :

ناامید نشدن در خون تیم ماست/ شک نکنید شهروند به جدول برمی‌گردد/ نجاریان پدر فوتسال مازندران است

ناامید نشدن در خون تیم ماست/ شک نکنید شهروند به جدول برمی‌گردد/ نجاریان پدر فوتسال مازندران است

دروازه‌بان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: اینکه ما با وجود عقب افتادن از حریف هرگز ناامید نمی‌شویم یک فوق‌العاده ارزشمند است که به نظرم در خون تیم ما است.

حسین عظیمی پس از تساوی تیمش برابر گیتی پسند در ساری با بیان مطلب فوق به Fut5al گفت: بازی بسیار حساس و پر فراز و نشیبی بود. گیتی‌پسند با کلکسیونی از باتجربه‌ها و بهترین‌های لیگ به ساری آمده بود و تیم ما نیز تیم بسیار جوانی بود که با انگیزه خاص خودش قدمی پا پس نگذاشت و تا آخرین لحظه پا به پای حریف نامدار خود جنگید.

او ادامه داد: شاید تساوی برای هیچ یک از دو تیم به درد نمی‌خورد اما اینکه تیم ما هر بار که عقب افتاد باز به بازی بازگشت یک دستاورد مهم برای تیم جوان شهروند در لیگ امسال است که انشاالله بازی به بازی بهتر خواهد شد و نتیجه هم خواهد گرفت.

سنگربان مشهدی شهروند با تاکید بر اینکه تیمش امسال فوق‌العاده جوان است، متذکر شد: غیر از طاها مرتضوی و مراد ناظری، سایر نفرات ما جوان هستند و مطمئن باشید با تمرینات خوبی که محسن خبیری و کادر خوبشان به تیم می‌دهند ما روند نتیجه‌گیری خود را به زودی آغاز می‌کنیم. تیم جوانی هستیم و انشاالله با صبر و حوصله به جدول لیگ بازخواهیم گشت.

عظیمی با بیان اینکه مدیرعامل شهروند حمایت کاملی از این تیم دارد، گفت: آقای نجاریان بیشتر مواقع شخصا در تمرینات ما حاضر می‌شود و با این کار خود به تیم انگیزه می‌دهد. ایشان پدر فوتسال مازندران است که تمام توان خود را از سالیان دور، وقف و صرف موفقیت فوتسال استان کرده است. قطعا بازیکنان شهروند همه چیز از نزدیک حس کرده و درک می‌کنند و انشاالله با موفقیت‌ها پاسخ این حمایت‌ها را خواهیم داد.

وی در خاتمه با اشاره به هواداران شهروند ساری خاطرنشان کرد: اتکا و انگیزه شهروند، هوادارانش است که اگر چه در سالن حاضر نیستند اما انرژی شان را در تیم حس می کنیم و امیدواریم بتوانیم در پایان لیگ سربلندشان کرده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.