کد خبر : 189399
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 8:02
-

اسماعیل پور: هنوز AFC درباره لغو قطعی جام ملت‌های فوتسال آسیا تصمیم گیری نکرده است

اسماعیل پور: هنوز AFC درباره لغو قطعی جام ملت‌های فوتسال آسیا تصمیم گیری نکرده است

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره لغو رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و شرایط خودش توضیحاتی را بیان کرد.

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه شنژن چین اظهار داشت: گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد بازی‌های جام ملت‌ها را به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کند. متاسفانه این ویروس تمام مسابقات را تحت الشعاع قرار داده است. اگر مسابقات جام ملت‌ها به هر دلیلی برگزار نشود، قطعا به ضرر رشته فوتسال خواهد بود، زیرا نزدیک به ۲ سال می‌شود که این رشته هیچگونه بازی رسمی نداشته است.

AFC می‌تواند جام ملت‌های فوتسال را مانند لیگ قهرمانان برگزار کند

ملی پوش کشورمان افزود: همان طور که کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات لیگ قهرمانان را به صورت مجتمع برگزار کرد، باید مسابقات فوتسال جام ملت‌ها را هم برگزار کند. اگر قرار باشد این بازی‌ها یک ماه طول بکشد فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. البته AFC چندان به فوتسال اهمیت نمی‌دهد. به نظر من برای آن‌ها مهم نیست که مسابقات جام ملت‌ها برگزار شود یا نشود. مثلا کشوری مانند چین مسابقات لیگ خود را برای بعد از جام ملت‌ها برنامه ریزی کرده است، اما مشخص نبودن زمان بازی‌های آسیایی باعث شده آن‌ها دچار سردرگمی شوند.

کشور‌های آسیایی مخالف حضور ایران در جام جهانی نیستند

اسماعیل پور درباره اینکه AFC قصد دارد ۵ تیم ایران، ژاپن، تایلند، ازبکستان و ویتنام را به عنوان کشور‌های صعود کرده به جام جهانی معرفی کند بیان داشت: به نظر من تیم‌های آسیایی مشکلی با حضور ایران و ژاپن در جام جهانی ندارند. مشکل آن‌ها با ۲ کشور ازبکستان و ویتنام است. کشور‌هایی مثل کویت، عربستان و چین معتقدند که قدرت آن‌ها به مراتب بیشتر از ازبکستان و ویتنام است. البته به نظر من این روش درست و به نفع ایران نیست، زیرا بازیکنان باید در شرایط مسابقه بتوانند جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند.

AFC تا امروز چیزی درباره لغو قطعی جام ملت‌ها اعلام نکرده است

ملی پوش تیم فوتسال کشورمان ادامه داد: امیدوارم مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار شود و ما از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم. متاسفانه AFC تا امروز جواب قطعی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نداده است. به همین دلیل کشور‌های آسیایی در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

بازی با جمهوری آذربایجان برای تیم ملی مفید است

اسماعیل پور درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی با کشور‌های عراق، جمهوری آذربایجان و کویت که قرار است بهمن و اسفند ماه برگزار شود عنوان کرد: بازی‌های دوستانه می‌تواند به تیم ملی کمک کند تا با آمادگی بالایی به رقابت‌های قهرمانی آسیا برود. عراق در حد تیم ملی فوتسال ایران نیست، اما جمهوری آذربایجان تیم بسیار خوبی است.

هر کسی بخواهد به چین سفر کند باید در قرنطینه باشد

بازیکن تیم فوتسال شنژن چین تصریح کرد: با توجه به شرایط سختی که در چین وجود دارد، فکر نمی‌کنم بتوانم برای اردوی بهمن ماه به ایران بیایم. رفت و آمد به چین خیلی سخت است. در حال حاضر هر کسی که بخواهد به چین سفر کند باید ۲۱ تا ۲۸ روز در قرنطینه باشد و به همین دلیل است که می‌گویم اگر بازی‌های جام ملت‌ها لغو شود به احتمال زیاد شاید نتوانم برای بازی‌های دوستانه تیم ملی به ایران بیایم.

شهرآورد پایتخت مساوی می‌شود

اسماعیل پور درباره شهرآورد پایتخت که دوشنبه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که در چین وجود دارد متاسفانه من تا امروز موفق نشدم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تماشا کنم. نمی‌دانم استقلال و پرسپولیس این فصل چه نتیجه ای گرفته اند. در هر صورت هر استقلال و پرسپولیس از تیم‌های بسیار خوب کشورمان هستند. فکر می‌کنم این مسابقه با نتیجه مساوی به پایان برسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.