کد خبر : 189634
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 21:29
-

کافی در گفتگو با Fut5al :

سهم مس از افتخارات جهانی فوتسال ایران برجسته و ارزنده است/ اولویت باشگاه مس، الگو شدن در اخلاق است/ متانت، عیار صمیمی را بالاتر برده است

سهم مس از افتخارات جهانی فوتسال ایران برجسته و ارزنده است/ اولویت باشگاه مس، الگو شدن در اخلاق است/ متانت، عیار صمیمی را بالاتر برده است

مدیرعامل مس سونگون ورزقان ضمن اشاره به کسب عناوین دو باشگاه مس ورزقان و رفسنجان در لیست برترین‌های فوتسال جهان، جایگاه و سهم ورزش مس را از این افتخارات جهانی فوتسال ایران برجسته و ارزشمند خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کافی پس از اعلام نام سرمربی، گلر، بازیکن و تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان و دروازه‌بان و تیم فوتسال آقایان مس سونگون ورزقان در میان برترین‌های سال۲۰۲۰ فوتسال جهان، به خبرنگار Fut5al گفت: این افتخار بزرگ فوتسال ایران که در آن نام نمایندگان کشورمان در بین ۱۰کاندید برتر این رشته پرطرفدار در جهان قرار گرفته را باید به جامعه ورزش کشور، علاقمندان و هواداران فوتسال و خانواده دلسوز ورزش صنعت مس ایران و در راس آن جناب آقای دکتر سعد محمدی مدیریت محترم عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و کلیه مسولان دلسوز و ورزش دوست مجموعه صنایع مس و مناطق ذیربط تبریک و تهنیت عرض کنم. رویدادی که فوق‌العاده ارزشمند بوده و توانمندی نخبگان فوتسالی کشور چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان را در عرصه بین‌المللی و در رقابت با قدرتهای فوتسال جهان، عیان کرده است.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان ادامه داد: قطعا یکی از آرمان‌های ورزش مس شکوفایی و پرورش استعدادهای جوانان آینده‌ساز ایران اسلامی بوده که حضور ۶ کاندید از دو باشگاه مس رفسنجان و مس ورزقان در میان نخبگان برتر فوتسال جهان، حکایت از آن دارد که مس به درستی در مسیر برنامه‌های خود گام برداشته است و از بابت به خود می‌بالیم.

او با اشاره به اینکه حسین طیبی نیز در مقطعی در باشگاه مس سونگون ورزقان بازی کرده و اکنون یکی از ۱۰فوتسالیست برتر جهان است، متذکر شد: مجموعه مس در هیچ شرایطی دست از سرمایه گذاری و حمایت خود از این رشته برنداشته و بنا به اهداف کلان خود در مقاطعی، ستاره‌ها و سرمایه‌های ملی و بین‌المللی کشور که همواره افتخارآفرین بوده‌اند را نیز در دامان خود حفظ و حراست کرده است و هم اکنون نیز هدف‌گذاری خود را در راستای حضور پر قدرت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قرار داده و ستاره‌هایی را در این تیم دارد که به داشتن آنها افتخار می‌کند که نمونه آن علیرضاصمیمی یکی از ۱۰گلر برتر دنیا است.

محمدرضا کافی با تمجید از عنوان علیرضا صمیمی در لیست جهانی۲۰۲۰ فوتسال پلنت، تصریح کرد: در کنار بحث فنی و عملکردی که باعث انتخاب صمیمی در میان ۱۰گلر برتر جهان شده، متانت و بزرگ‌اندیشی این گلر بااخلاق مس، وزن و عیار ایشان را نیز بالاتر برده است. علیرضا صمیمی برای چهارمین بار این عنوان را با پیراهن مس به دست آورده است و امیدواریم سال‌های سال برای فوتسال ملی و باشگاه مس افتخارآفرین باشد. اعتقاد دارم که مس با پتانسیل و نیروی جوانی که دارد باز هم می‌توانست نمایندگانی در لیست برترین‌های سال۲۰۲۰ آسیا داشته باشد اما اطمینان دارم با ریل‌گذاری صحیح در باشگاه، باز هم خواهیم توانست چنین افتخاراتی را در سال‌های آینده تداوم ببخشیم.

او با اشاره به عناوین ملی و آسیایی مس سونگون، توجه به اخلاقیات در ورزش را بزرگترین اولویت این باشگاه دانست و گفت: باشگاه مس سونگون قهرمان سه دوره گذشته لیگ‌برتر فوتسال ایران بوده و در ۲دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا نیز یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آورده است اما در کنار این افتخارات یک هدف بزرگتر دارد و اینکه بتواند جدای از مباحث فنی تبدیل به الگویی اخلاقی برای فوتسال ایران شود. بازیکنان و کادر باشگاه مس سونگون اهمیت این موضوع را درک کرده و تلاش دارند تا امسال در کنار کسب مقام، عنوان اخلاق مدارترین تیم لیگ را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است علیرضا صمیمی گلر تیم‌ملی و مس سونگون در بخش دروازه‌بان‌های مرد، باشگاه مس سونگون ورزقان قهرمان سه دوره گذشته لیگ در بخش برترین تیم‌های آقایان، زینب کرمی گلر تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در بخش دروازه‌بان‌های زن، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان، در بخش بهترین مربیان زن، فاطمه اعتدادی بازیکن تیم فوتسال زنان مس رفسنجان در بخش برترین بازیکنان زن و تیم فوتسال زنان مس رفسنجان قهرمان سال گذشته لیگ برتر نیز نماینده فوتسال ایران در برترین‌های این رشته در جهان در سال۲۰۲۰ هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.