کد خبر : 189608
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 13:04
-

مذاکره کمیته فوتسال با عراق، در انتظار پاسخ آذربایجان/ پرهیزکار: فرصتی برای قرنطینه شدن نداشتیم

مذاکره کمیته فوتسال با عراق، در انتظار پاسخ آذربایجان/ پرهیزکار: فرصتی برای قرنطینه شدن نداشتیم

کمیته فوتسال کشورمان در نظر دارد تورنمنت سه‌جانبه شیراز را با حضور تیم‌های ملی ایران و آذربایجان و یک کشور آسیایی برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال در نظر داشت بهمن ماه تورنمنتی چهارجانبه در سالن تازه‌ساخت صدرای شیراز برگزار کند که تاکنون تیم‌های ملی سایر کشورها برای شرکت در آن موافقت نکرده‌اند. کشور آذربایجان پاسخ نامه فدراسیون فوتبال ایران را نداده و کمیته فوتسال در حال مذاکره با کشور عراق است. اگر پاسخ مثبت به فدراسیون‌نشینان برسد، یک تورنمنت سه‌جانبه میان تیم‌های ملی ایران، آذربایجان و عراق در شیراز برگزار می‌شود.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال  این اخبار را تأیید کرد و اظهار داشت: دیدار دوستانه با کویت پیش از جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد. آذربایجان هنوز پاسخ نامه ما را نداده و منتظر جواب آنها هستیم. اگر آذربایجان دعوت ما را بپذیرد، شاید بتوانیم یک تیم دیگر مانند عراق را بیاوریم و ما با عراق مذاکره می‌کنیم.

وی درباره لغو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال هلند گفت: به‌خاطر شیوع مجدد کرونا در اروپا، به اعضای تیم ملی هلند اجازه خروج از کشور نمی‌دهند. پس از آن می‌خواستیم به این کشور سفر کنیم که تیم ملی باید دو هفته قرنطینه می‌شد و زمان این کار را نداشتیم. برنامه ما این بود که پس از پایان مرحله اول لیگ برتر در ۱۰ اسفند، ۱۲ تا ۱۷ اسفند به هلند برویم و اعضای تیم روز ۱۸ اسفند به کشور بازگردند تا عازم کویت شوند.

رئیس کمیته فوتسال درخصوص زمزمه‌هایی مبنی بر لغو جام ملت‌های آسیا و سلب میزبانی مسابقات از کشور کویت خاطرنشان کرد: AFC هنوز خبر جدیدی به ما اعلام نکرده و مطابق آخرین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، جام  ملت‌های آسیا فروردین ۱۴۰۰ در کویت برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.