کد خبر : 189659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 12:44
-

ارژنگی: برگزاری لیگ به هر نحوی بهتر از برگزار نشدن آن است

ارژنگی: برگزاری لیگ به هر نحوی بهتر از برگزار نشدن آن است

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: امیدوارم لیگ را با پیروزی شروع کنیم، زیرا می‌خواهیم پس از حضور در جمع چهار تیم برتر، قهرمان لیگ شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه ارژنگی در خصوص شرایط تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در آستانه برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و تا امروز حدود یک‌ماه تمرین کرده‌ایم. آمادگی بدنی مناسبی داریم و آماده بازی روز جمعه هستیم. تیم کیمیای اسفراین هم قهرمان لیگ دسته یک شده و تیم قدرتمندی است. تلاش می‌کنیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم.

وی افزود: برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشتی بهتر از این است که اصلا برگزار نشود. به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، لیگ امسال دیرتر آغاز می‌شود و با شرایط جدید کنار می‌آییم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی، در خصوص آغاز لیگ با وجود کرونا بیان کرد: خودمان می‌خواستیم که لیگ به هر نحوی برگزار شود، البته نبود تماشاگران روی جذابیت بازی‌ها تاثیر منفی خواهد داشت.

ارژنگی هدف تیمش را حضور در جمع چهار تیم برتر دانست و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که در جمع چهار تیم اول باشیم و در گام بعدی به دنبال قهرمانی هستیم. باید به یکدیگر کمک کنیم تا به اهداف خود برسیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.