کد خبر : 189813
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 19:44
-

ناظم‌الشریعه در گفتگو با Fut5al :

امیدوارم آسیایی کنسل شود یا به تعویق بیفتد/ کرونا و انتخابات فدراسیون، معضل آماده‌سازی تیم‌ملی شده/ چطور با ۱۰روز تمرین قهرمان آسیا شویم؟

امیدوارم آسیایی کنسل شود یا به تعویق بیفتد/ کرونا و انتخابات فدراسیون، معضل آماده‌سازی تیم‌ملی شده/ چطور با ۱۰روز تمرین قهرمان آسیا شویم؟

سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان گفت: متاسفانه علیرغم تمام تمام پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که برای برگزاری اردوی تیم‌ملی کردیم به مشکل برخورد کرده‌ایم و یک فیفا دی دیگر را هم از دست دادیم.

محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه دیدار مس و ایمان شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ما امسال برای ۲ فیفادی، بهمن و اسفند ماه که نزدیک جام ملت‌های آسیا بود برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازی برگزار کنیم اما متاسفانه مثل فیفا دی قبلی، ما روز فیفا در بهمن ماه را هم از دست دادیم و تنها اسفند ماه باقیمانده است. واقعا شرایط ما در این برهه ناراحت‌کننده است.

او ادامه داد: باید قبول کنیم که تیم‌ملی ما محتاج با هم تمرین کردن است و تیم ما احتیاج به بازی‌های دوستانه دارد. الان در تمام آسیا همه رقبا و تیم‌ها در حال بازی کردن هستند. ژاپن در کشور خودش اردو زده، عربستان در اسپانیا اردو زده است، ویتنام اردو زده، ازبکستان در حال تمرین  است و کویت دائما در حال بازی است. معضل کرونا یک سمت و انتخابات فدراسیون همه دست به دست هم داده تا شرایط امروز ما این باشد.

سرمربی تیم‌ملی با ابراز نگرانی از نتایج تیم ملی در جام ملتهای آسیا گفت: من نمی‌دانم فروردین ماه جوابگوی مردم عزیز ما چه کسی باید باشد؟ این‌ها مشکل ماست که چندین جلسه هم با آقای پرهیزگار جلسه برگزار کردیم و پیگیری کردیم. شرایط ما در تیم‌ملی اصلا خوب نیست. اگر تیم‌ملی ما ۵سال که شرایط خوبی داشته به واسطه استمرار در تمرینات و بازی‌های دوستانه خوب بوده اما ما در دو سال گذشته هیچ کار مناسبی نکرده‌ایم.

او افزود: ما سه ماه قبل یکبار فقط به ازبکستان رفته‌ایم و با یک تیم آسیایی بازی کرده‌ایم اما فقط و فقط همین بوده است. امیدوارم مسئولین فدراسیون در حد نام تیم‌ملی کاری برای آن بکنند. مردم توجه داشته باشند که نتایج با تمرینات بدست می‌آید اما الان هارمونی لازم را در تیم‌ملی نداریم چون حتی در کنار هم تمرین نکرده‌ایم.

ناظم‌الشریعه با اشاره به احتمال تعویق مسابقات آسیایی تاکید کرد: این مسابقات باید حداقل شش ماه به تعویق بیفتد یا بر اساس رنکینگ که کار درستی هم است کار را انجام بدهند و تمامش کنند. ما چطور می‌خواهیم با ۱۰روز تمرین در اسفند برویم و قهرمان آسیا شویم. آیا فقط پتانسیل استعداد در تیم‌ملی برای قهرمانی و موفقیت کافی است؟ اصلا اینطور نیست. مگر می‌شود بدون تمرین مناسب یا بازی تدارکاتی خوب وارد رقابت با رقبا شد؟ با قاطعیت می‌گویم امیدوارم بازی‌های آسیایی یا کنسل شود یا عقب بیفتد.

او در خاتمه یادآور شد: الان برنامه بازی دوستانه ما در تعطیلات فیفا در بهمن ماه هم کنسل شده و ما نهایتا بتوانیم یک اردوی تمرینی داشته باشیم که اصلا کفایت نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داريوش چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

جناب ناظم الشریعه !!! بدلیل عدم توانایى شما در گرفتن حق و حقوق کادر و فنى و بازیکنان تیّم ملى روز به روز وضعیت بدترى پیدا کرده و مقصر اصلى شما هستى که ضعیف و بله قربانگو هستى و حالا که دیدید اوضاع تیّم خراب هست ترسیدید؟!!! نخیر باید پاسخگوى عملکرد ضعیف خودتان باشید !!!