کد خبر : 189763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 18:23
-

کشاورز در گفتگو با Fut5al ::

برای پیروزی مقابل کراپ فقط تا قبل از شروع تمرین فردا شادی می‌کنیم/ داوری در حال تغییر نسل است/ با تراز خودمان جلو می‌رویم

برای پیروزی مقابل کراپ فقط تا قبل از شروع تمرین فردا شادی می‌کنیم/ داوری در حال تغییر نسل است/ با تراز خودمان جلو می‌رویم

سرمربی مقاومت البرز گفت: به بازیکنان گفتم که از این پیروزی شاد باشید و لذت ببرید اما فقط تا پیش از شروع تمرین فردا برای بازی با گیتی‌پسند که استارت خواهیم زد.

فرهاد کشاورز پس از پیروزی ارزشمند ۵ بر ۲ تیمش مقابل کراپ الوند به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: به هر حال شکل و نوع بازی را همه دیدند که بازی فوق‌العاده تاکتیکی و خوبی بود و هر دو تیم برای نشان دادن جایگاه خودشان در فوتسال به مصاف هم آمده بودند.

او ادامه داد: تیم کراپ الوند نیاز به تعریف من ندارد آنها چه از نظر کادرفنی با حضور رضا لک و چه بازیکنانی که همگی برای خودشان برندی در کشور و حتی آسیا هستند امروز مقابل ما حاضر شدند اما ما هم در حال ساختن پایه‌های آینده و برای تیمی قدرتمند در سال‌های آینده هستیم که برنامه داریم و طبق آن هم تلاش کرده و می‌کنیم.

سرمربی مقاومت البرز تصریح کرد: بعد از اینکه نیمه اول علیرغم موقعیت‌های متعدد گلزنی، با دریافت یک گل به رختکن رفتیم در شروع نیمه دوم هم دوباره اشتباه انفرادی کردیم و گل خوردیم اما چون ما در زمین برای ایده‌هایمان تلاش می‌کنیم و با تراز خودمان جلو می‌رویم توانستیم یک نتیجه خوب را رقم بزنیم.

کشاورز با اشاره به آمارهای تیمش در ۵ بازی گذشته مقاومت البرز گفت: ما جدای از دو بازی اول که اصلا شرایط تیمی درستی نداشتیم، آمارها نشان می‌دهد تیم ما برای کارهای تدافعی و تهاجمی خود برنامه‌ریزی داشته و هدف دارد.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی مقاومت برای آینده است متذکر شد: من این برد را به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. آنها دویدند و تلاش کردند و مزد تلاش و زحماتشان را با این نتیجه گرفتند.

سرمربی مقاومت البرز در خصوص داوری این بازی نیز گفت: ما چه بردیم و چه باختیم در مورد داوری صحبت نکردیم. به هر حال تغییر نسلی در داوری در حال انجام است و داوران جوان می‌آیند که پخته شوند. در این بازی غیر از سلیمانی که باتجربه است و سابقه دارد، آقای بابلی را اولین بار بود می‌دیدم و امیدوارم از ناظرین نمره لازم را بگیرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.