کد خبر : 189712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 16:54
-

جشنواره گل مس سونگون،برد سخت گیتی پسند در بهبهان، شهروند در بحران و شکست دوباره کراپ کهکشانی و پیروزی فرش آرا در شبه فینال گروه دوم

جشنواره گل مس سونگون،برد سخت گیتی پسند در بهبهان، شهروند در بحران و شکست دوباره کراپ کهکشانی و پیروزی فرش آرا در شبه فینال گروه دوم

هفته ششم لیگ برتر عصر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.در گروه اول، تیم های اهورا بهبهان و گیتی پسند اصفهان در بهبهان با هم روبرو شدند.نیمه اول این دیدار را گیتی پسند با دو گل قدرت بهادری با برتری دوبر یک به رختکن رفت.در نیمه دوم نیز درخشش بهادری در ترکیب گیتی پسند ادامه داشت و باهت تریک این بازیکن گیتی پسند در بهبهان سه امتیاز شیرین را دشت کرد.

در قم تیم فردوس مقابل شهروندساری به برتری رسید تا بحران در تیم محبوب شمال ایران ادامه داشته باشد.شاگردان صبوری که نیمه اول را با برتری دو بر صفر به رختکن رفتد در نیمه دوم به اداره بازی پرداختند. شهروند در دقایق پایانی رو به پاورپلی آورد و موفق شد یکی از گل ها را جبران کند اما در ثانیه های پایانی فردوس به گل سوم رسید تا با پیروزی خانگی حاشیه امنیت در جدول پیدا کند.

بازی تیم های مقاومت البرز و کراپ هم در شرایطی که الوندی ها با برتری یک برصفر در نیمه اول به رختکن رفتند در نیمه دوم اسیر بازی برتر مقاومت البرز شدند تا کهکشانی ها با شکستی تلخ از کرج به قزوین رفته و فعلا به جای صعود برای بقا بجنگند.فرهاد کشاورز نیمه مربیان را از رضا لک برد.

در گروه دوم مس مقابل ایمان شیراز خیلی زود به گل رسید و در نهایت توانست میزبان خود را با یک نتیجه پرگل شکست دهد و با به راه انداختن جشنواره گل به تبریز بازگشت. این در حالی است که ایمان بدون سرمربی به این دیدار آمده بود.ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

در این گروه فرش آرای مشهد مقابل راگای تهران کار سختی داشت.با توجه به رقابت دو تیم برای صعود از این گروه،بازی آنها بسیار حساس و نزدیک دنبال شد.دو تیم در نیمه اول به تساوی یک بر یک رسیدند اما در نیمه دوم فرش آرا بهترکار کرد وبرنده بازی حساس این هفته شد.

بازی جذاب کوثر و حفاری نیز که در پایان نیمه اول با تساوی ۲بر۲ به پایان رسیده بود با جنجال های زیاد داوری همراه بود و به همین دلیل در نیمه دوم با تاخیر زیاد شروع شد.نیمه دوم این دیدار از آن کوثری ها بود و با زدن سه گل به یک برد شیرین مقابل حفاری دست یافته و از منطقه خطر دور شدند تا حفاری حالا برای بقا بجنگد.

نتایج ،گلزنان و جدول رده بندی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۴ دی ماه- ساعت ۱۵

 

میزبان گل گل میهمان وضعیت گلزنان
اهورا بهبهان ۱ ۳ گیتی‌پسند نتیجه نهایی
بهبهان:هاشم شیرعلی/ گیتی:قدرت بهادری(۳)
فردوس قم ۳ ۱ شهروند ساری نتیجه نهایی قم:شهاب بشری دوست-وحید ندری-مجتبی نعمتی/ شهروند:بلال اسماعیلی
مقاومت البرز ۵ ۲ کراپ الوند نتیجه نهایی مقاومت:سهیل جامدی-مهدی نوروزی-توحید لطفی(۲)-شهاب طالبی/ کراپ:بهزاد عظیمی-مهدی جاوید
ایمان شیراز ۰ ۷  مس سونگون نتیجه نهایی مس:حمزه کدخدایی-میثم خیام-سالار آقاپور(۲)-مصطفی نعمتوند-بابک نصیری-علیرضا عسگری
کوثر اصفهان ۵ ۲ حفاری خوزستان نتیجه نهایی کوثر:مسعود گیاهچی-احسان جزینی-کامبیز گمرکی-احسان فیروزپور-محمد نویدبخش/ حفاری:سعید ممبینی-هومن یعقوبی نژاد
فرش آرا مشهد ۳ ۱ راگا تهران نتیجه نهایی فرش:اکبر کاظمی-بهمن جعفری-سعید سروری/ راگا:محمد اسدشیر

 

گروه اول

 

گروه دوم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.