کد خبر : 189661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 12:47
-

مشکلات و دغدغه های تیم فوتسال شهید منصوری بررسی شد

مشکلات و دغدغه های تیم فوتسال شهید منصوری بررسی شد

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا گفت: امیدواریم با تلاش بیشتر هیات مدیره و حمایت مسئولان محلی، شاهد رفع مشکلات و موانع موجود تیم شهید منصوری قرچک باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تعدادی از اعضای هیات مدیره تیم لیگ برتری فوتسالِ شهید منصوری قرچک، با حضور در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، مشکلات، نگرانی ها و دغدغه های تیم فوتسال شهید منصوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات کنونی اتخاذ شد.

حسین نوش‌آبادی ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره، مربیان و بازیکنان تیم شهید منصوری، حفظ و حمایت از این تیم لیگ برتری کشور که موجب مباهات شهرستان ورامین است را وظیفه همه مسئولان منطقه دانست و با اشاره به تلاش های به عمل آمده در طول چند سال گذشته، تیم شهید منصوری شهرستان قرچک و والیبال شهرستان ورامین را برندهای ورزش حرفه ای منطقه و افتخاری برای مردم و جوانان و ورزشکاران این دیار دانست.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا ضمن انتقاد از کاستی ها در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، خواستار تلاش بیشتر مسئولان ذیربط برای توسعه همه جانبه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا شد و اظهار امیدواری کرد با تلاش بیشتر هیات مدیره و حمایت مسئولان محلی، شاهد رفع مشکلات و موانع موجود تیم شهید منصوری قرچک باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.