کد خبر : 189650
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 8:13
-

مصاف های خارج از خانه گیتی پسند و مس در هفته ششم لیگ برتر

مصاف های خارج از خانه گیتی پسند و مس در هفته ششم لیگ برتر

هفته ششم لیگ برتر فوتسال با تقابل های خارج از خانه گیتی پسند و مس سونگون در هفته استراحت منصوری قرچک و سن ایچ ساوه برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که در گروه اول گیتی پسند در خانه اهورا به میدان می‌رود و در گروه دوم مس سونگون مهمان ایمان شیراز است.

در گروه اول این پیکارها شاگردان وحید شمسایی برای تداوم صدرنشینی خود باید در خانه اهورا بهبهان به پیروزی برسند.گیتی پسند که فصل قبل در زمین اهورا مقابل این تیم متوقف شده بود در بازی امروز سعید عباسی و مهدی مصطفایی را هم دراختیار ندارد. اهورا بعد از شروع خوب حالا دچار افت شده اما باید بازی‌های خانگی خود را ببرد تا از انتهای جدول دور شود. فردوس قم و شهروند ساری هم در شرایطی با هم روبرو می‌شوندکه بیش از هر زمانی به پیروزی احتیاج دارند. شرایط این دو تیم در جدول چندان خوب نیست و در دو هفته اخیر هم موفق به کسب پیروزی نشدند تا این بازی برای آن‌ها اهمیت زیادی داشته باشد.کراپ الوند هم بعد از برد پرگل مقابل اهورا حالا به مهمانی مقاومت البرز می‌رود تا مقابل این تیم به دومین پیروزی خود برسد.

در گروه دوم مس سونگون در شرایطی مهمان ایمان شیراز است که از تیم میزبان خبرهای خوشی شنیده نمی‌شود.از واگذاری امتیاز باشگاه تا جدایی سرمربی و چند بازیکن ایمان شیراز موقعیت این تیم در جدول را به مخاطره خواهد انداخت و در این شرایط مس کار دشواری برای پیروزی ندارد.کوثر اصفهان و حفاری خوزستان که نتایج خوبی نگرفته و برای فرار از جمع فانوس بدستان می‌جنگند دیداری حساس را در اصفهان با هم دارند.مهمترین بازی این گروه هم جدال فرش آرای مشهد با راگای تهران است که بازنده این بازی شاید از کورس صعود خارج شده و شرایطش دشوار شود.این هفته سن ایچ صدرنشین گروه بدون اینکه جایگاه خود را تهدید شده ببیند استراحت خواهد داشت.برنامه بازی ها به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۴ دی- ساعت ۱۵ – گروه اول

اهورا بهبهان- گیتی پسند(  سالن علی ابن ابیطالب)

فردوس قم -شهروند ساری (سالن حیدریان قم)

مقاومت البرز – کراپ الوند(سالن انقلاب کرج)

چهارشنبه ۲۴ دی – ساعت ۱۵ – گروه دوم

ایمان شیراز – مس سونگون (سالن ابوالفتحی شیراز)

کوثر اصفهان –حفاری خوزستان(  سالن پیروزی اصفهان)

فرش آرا مشهد -راگا تهران (سالن شهید بهشتی مشهد)

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.