کد خبر : 189912
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 18:16
-

حاتمی: هیچیک از بازیکنانم تجربه لیگ برتری ندارند

حاتمی: هیچیک از بازیکنانم تجربه لیگ برتری ندارند

سرمربی تیم فوتسال بانوان کیمیا اسفراین گفت: بازیکنانم لیگ یکی هستند و هیچیک از آنها تجربه لیگ برتری ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زهرا حاتمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی و کیمیای اسفراین در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: قهرمان لیگ یک شدیم و برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم. امیدوارم بتوانیم در این فصل با کسب تجربه به نتایج آبرومندی دست یابیم.

وی در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر گفت: از لحاظ اسپانسرینگ هیچ مشکلی نداریم و مسئولان شهرستان اسفراین کاملا از تیم حمایت می کنند. فقط زمان کمی برای آماده سازی در لیگ برتر داشتیم و همین موضوع اصلی ترین دغدغه ما برای آغاز رقابت هاست.

حاتمی با اشاره به هدفگذاری تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: هدف ما حفظ سهمیه در لیگ برتر است تا سال بعد با تجربه بیشتر در این رقابت ها حضور پیدا کنیم. تقریبا ۵۰ درصد بازیکنان بومی هستند. فکر می کنم در این سطح، دیگر بحث بومی و غیربومی مطرح نیست زیرا در لیگ برتر همه رقبا تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند به کار می گیرند.

سرمربی کیمیای اسفراین گفت: هیچیک از بازیکنانم سابقه لیگ برتر را ندارند، اما با تجربه هستند. حریف مجموعه ای از بهترین های ایران را در اختیار دارد و بازیکنان هیات فوتبال خراسان رضوی سابقه بالایی در لیگ برتر و بازی های بین المللی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.