کد خبر : 189846
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 11:36
-

علیپور:حریف تجربه بازیکنان گیتی پسند نشدیم

علیپور:حریف تجربه بازیکنان گیتی پسند نشدیم

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: تجربه حریف از ما بیشتر بود و نتوانستیم در مقابل آنها بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور پس از باخت مقابل تیم گیتی پسند در هفته ششم لیگ برتر فوتسال در بهبهان اظهار داشت: شاهد بازی خیلی خوبی بودیم. حریف از بازیکنان ملی پوش و باتجربه زیادی استفاده می کرد که جا دارد این برد را به آنها تبریک بگویم.

وی افزود: بازیکنان ما بسیار جوان و باانگیزه هستند و امروز بسیار تلاش کردند. ما در نیمه اول توانستیم یک گل بزنیم و تا انتهای این نیمه از حریف جلو بودیم اما متاسفانه ۲ گل خوردیم و در نیمه دوم هم بازی پایاپای پیش می‌رفت که در دقایق آخر گل سوم را دریافت کردیم.

سرمربی تیم اهورا گفت: در این فصل بچه های با تجربه ما از تیم جدا شدند. در بازی هفته اول مقابل تیم کرج بازی پربرخوردی داشتیم و سه بازیکنان ما مصدوم شدند که در ۲، سه بازی اخیر آنها را نداشتیم و این موضوع ما را تحت فشار قرار داد و در بازی های اخیر نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: ما در نیم فصل اول، ۲ بازی خانگی انجام دادیم و چهار بازی بیرون استان داشتیم که شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما در نیم فصل دوم شرایط برای ما بهتر خواهد شد و می‌توانیم به صعود از گروه امیدوار باشیم.

علیپور گفت: من هیچ وقت در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم ولی امروز داور دوم تمام تمرکز تیم ما را با سوت های بی جا به هم زد و بازی به حاشیه کشیده شد. من نمی‌دانم کمیته داوران قصد دارد با انتخاب برخی داوران همه تیم ها راضی نگه دارد. در دور برگشت چهار بازی در خانه با تیم‌های هم رقیبمان داریم و می‌توانیم امتیازات کامل را کسب کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.