کد خبر : 189904
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 15:36
-

داستان بی تفاوتی ها همچنان ادامه دارد

کادر تیم ملی ؛ بدون دستمزد ، بدون قرارداد!

کادر تیم ملی ؛ بدون دستمزد ، بدون قرارداد!

کادر فنی تیم ملی فوتسال بدون دستمزد و قرارداد مشغول به فعالیت است و کمیته فوتسال نیز اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کادر فنی تیم ملی فوتسال بدون دستمزد و قرارداد مشغول به فعالیت است و کمیته فوتسال نیز اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

در حالی که کادر فنی تیم ملی فوتسال این روزها دغدغه برگزاری اردو و حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را دارد وضعیت قرارداد آنها و همچنین مطالبات مربیان تیم ملی همچنان مشخص نیست.

قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال قرار بود پس از جام جهانی ۲۰۲۰ تمدید شود اما با تعویق این مسابقات هنوز قرارداد جدیدی با مربیان تیم ملی بسته نشده است. این در حالی است که پس از جدایی محمد هاشم‌زاده از تیم ملی فوتسال به دلیل عدم دریافت مطالبات و حضور در تیم گیتی‌پسند، کمیته فوتسال هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات این مربی و سایر مربیان تیم ملی نکرده و آنها بدون قرارداد و دستمزد مشغول به فعالیت در تیم ملی فوتسال هستند.

در این شرایط که زمان بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا نیز دائما در حال تغییر است بهتر است کمیته فوتسال به وضعیت مربیان تیم ملی رسیدگی کرده تا آنها با انگیزه بیشتر در اردوها و مراحل آماده‌سازی تیم ملی حاضر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.