کد خبر : 189842
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 11:07
-

در گفتگو با Fut5al ؛

شیرپور:مقاومت البرز تیمی یکدل و جوان است/امیدوارم به پلی‌آف صعود کنیم تا بیشتر دیده شویم

شیرپور:مقاومت البرز تیمی یکدل و جوان است/امیدوارم به پلی‌آف صعود کنیم تا بیشتر دیده شویم
بازیکن جوان و گیلانی تیم مقاومت البرز با ابراز رضایت از شرایط این تیم، از تلاش و یکدل بودن مجموعه مقاومت برای صعود به پلی‌آف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش شیرپور بازیکن خوش تکنیک تیم مقاومت البرز پس از پیروزی ۵ بر ۲ تیمش مقابل کراپ الوند قزوین در هفته ششم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار Fut5al اظهار داشت: بازی سخت و پا به پایی بود. نیمه اول از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازنده به رختکن رفتیم اما نیمه دوم با وجود اینکه دو بر صفر عقب بودیم اما با تلاش بازیکنان و گوشزد نمودن نکات از سوی کادر فنی،توانستیم با خلق فرصت‌های فراوان و استفاده از موقعیت‌هایمان برنده بازی باشیم.

وی درمورد اهداف تیمش در ادامه فصل تصریح کرد:تیم ما فعلا فقط به پلی‌آف فکر می‌کند و تمام تمرکزمون این است که جزء ۳ تیم برتر گروهمون باشیم.

شیرپور ادامه داد:با توجه به شناختی که از کادر فنی و مدیریتی و حضور کوتاهم در چند بازی پایانی فصل قبل در تیم مقاومت داشتم، تصمیم گرفتم امسال را هم در خدمت مقاومت البرز باشم و خوشحالم چنین تصمیمی گرفتم.

بازیکن گیلانی تیم مقاومت البرز عنوان داشت:ما تیم جوان و یکدلی هستیم. امیدوارم شرایط برای صعود به مرحله بعد محیا شود و بچه‌های ما بیشتر دیده شوند و به حق خود برسند.

وی در پایان افزود:انگیزه بسیار بالایی برای بازی با تیم خوب گیتی پسند داریم و امیدواریم شرایط خوبی برای ما در این بازی رقم بخورد و با دست پر از اصفهان بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.