کد خبر : 189925
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 11:16
-

سرمربی فرش‌آرا:

می خواهیم جزو ۳ تیم برتر گروه باشیم/ داوری بازی با راگا خوب بود

می خواهیم جزو ۳ تیم برتر گروه باشیم/ داوری بازی با راگا خوب بود

مجید مرتضایی به تمجید از عملکرد داوران مسابقه تیمش برابر راگا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص برد تیمش مقابل راگای تهران، عنوان کرد: با وجود اینکه سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، اما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. بازی بسیار سخت و زیبایی بود و خوشحالم که با برد فرش آرا به پایان رسید. تیم راگا را آنالیز کرده بودیم و سعی کردیم با تعویض‌ها، موقعیت‌های حریف را کمتر کنیم. بازیکنان تیم مزد تلاش خود را گرفتند و توانستیم این بازی مهم را ببریم. این بازی بیشتر از شش امتیاز برای ما ارزش داشت.

وی افزود: وقتی تیمی ۲ بر ۱ جلو است دوست دارد نتیجه را حفظ کند و زیاد خودش را به آب و آتش نمی‌زند تا گل تساوی را دریافت نکند. برنامه داشتیم تا از توپ از دست رفته بازیکنان راگا حداکثر استفاده را ببریم و در ضد حملات شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص عملکرد تیم داوری بیان کرد: روی صحنه هند بازیکن ما، کار داور کاملا درست بود چراکه بازیکنی که مرتکب خطای هند شده، در موقعیت حمله بود و برای کنترل توپ از دست خودش استفاده کرد. تیم داوری توانست به خوبی بازی را اداره کند و از فدراسیون فوتبال بابت تغییر داوران این بازی تشکر می‌کنم.

مرتضایی دلیل غیبت سه بازیکن تیمش را مصدمیت عنوان کرد و ادامه داد: سه بازیکن مصدوم برای این بازی داشتیم که یکی از آن‌ها در تمرینات و دو بازیکن دیگر در دیدارهای قبلی دچار مصدومیت شدند اما امیدوارم برای بازی‌های بعدی با تیم کامل به مصاف رقبا برویم.

وی گفت: می خواهیم جزو سه تیم برتر گروه باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. با برد مقابل تیم قدرتمند راگا، اول به صعود از گروه امیدواریم و بعد از آن برای قهرمانی می‌جنگیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.