کد خبر : 190048
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 18:17
-

اعلام نتیجه مسابقات لغو شده لیگ فوتسال بانوان

اعلام نتیجه مسابقات لغو شده لیگ فوتسال بانوان

سازمان لیگ فوتسال نتیجه دو بازی لغو شده لیگ برتر بانوان را سه بر صفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیرین نصیری درباره تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای دو بازی لغو شده هفته اول لیگ برتر بانوان گفت: شانزدهمین دوره لیگ فوتسال بانوان از دیروز آغاز شد که در هفته اول قرار بود ۶ مسابقه برگزار شود، اما ۲ بازی سایپا با شهروند ساری و پارس آرای شیراز و پالایش نفت آبادان لغو شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌های شهروند ساری و پارس آرای شیراز نتوانستند، به موقع مدارک نام نویسی اعضای تیم خود را ثبت کنند، در مسابقات هفته اول غایب بودند و نتیجه بازی آن‌ها سه بر صفر به سود حریفشان اعلام شد.

مسئول مسابقات فوتسال بانوان در مورد اینکه قبلا قرار بود، غیبت شهروند ساری در کمیته انضباطی پیگیری شود و مسابقه پارس آرا با نفت آبادان هم به صورت معوقه در ۲۹ دی برگزار شود، گفت: فرصتی برای برگزاری مسابقات معوقه نداریم.

وی در خصوص نحوه برگزاری لیگ برتر امسال فوتسال بانوان افزود: امسال با توجه به شرایط موجود شیوع کرونا در کشور مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر برگزار نمی‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتری در ۲ گروه هفت تیمی قرعه کشی شدند که در پایان مرحله اول ۲ تیم از هر گروه راهی دور دوم می‌شوند و به صورت دوره‌ای مسابقه می‌دهند تا قهرمان لیگ تعیین شود.

وی در پاسخ به این سوال که لیگ برتر فوتسال بانوان امسال به پایان می‌رسد یا خیر، گفت: دور اول مسابقات را می‌توانیم تا پایان امسال به پایان ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.